• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Ja, detta med varannandag har vi ju försökt hålla igång, nu, men eftersom jag misstänker att ägget kanske var väldigt tidigt så innebär det ju ändå att man säkert missat det. För vi har ju inte varannandag-sexat sedan min mens...

• nu är jag fruL

Sweetan
    Men KLART vi måste hålla ihop vi äggletare
    jag vet ju som bekant precis hur du känner dig. Det är många gånger som din och andras omtanke om mig varit det enda som hållit mig ifrån att bryta ihop totalt.
    det är vad tråden är tillför gumman.

Synd bara att du är så långt bort annars kunde du ta dig en våffla med oss på söndag och deppa järnet live

men glöm inte att vi alla här (nästan) har varit precis lika desperata och deppiga. Fy faaan jag kommer alltid komma ihåg den här perioden som berg och dalbanan...

och lätt till tårar och känslig... Hallåååååå
    you are talking to the drama queen

• nu är jag fruL

Visst ni KAN ha missat det för att det var super tidigt MEN jag tror att det max kom dagen innan du bröjade testa och då släppte det säkert dagen efter och vipps så kan ni ha träffat det !
    Tänk på att det kan ta lite tid innan det släpper!

• sweetstreet

Men det är det här jag menar! Jag VILL INTE vara såhär hysteriskt nojjig!!

Känner verkligen att det inte är bra för mig. Inte för relationen heller!
    Alla upp och ner och analyser av datum, sex, antal gånger, ställningar, paniken när man inte får till det vid rätt tillfälle, ångesten när man inte VET vilket tillfälle som är "rätt", besvikelsen när man får bekäftelsen på att det inte tagit.

Och samtidigt känner man sig dum och får dåligt sambete för att man är en sådan gnällkärring när man inte hållit på mer än ett halvår! Man vet ju att det finns hur många par som helst som kämpar i mycket hårdare motvind och mycket längre än man själv.

• nu är jag fruL

sweet:
    jah vet alla upp och nergånga är hemska.
    ihhhh jag ryser när jag tänker på det.
    MEN hur förhindrar man att det blri så.... jag vet faktiskt inte...

tyvvär har jag inga råd, jag är en analytisk människa som intekan låta bli att analysera, ställningar osv och föra statistik...

• sweetstreet

Nej jag vet. Är själv likadan. Man vill ju så gärna hitta "lösningen" och då blir det ju så.

I början var jag faktiskt väldigt relaxad, och hade mer Lapinettes lite sundare inställning till allt. Men vartefter månaderna gått och fler här har plussat så känner man att stressen blir större. Jag vet att det är fånigt o ologiskt och allt det där, men det känns verkligen så.

• sweetstreet

Jaja, ska försöka att inte tänka på det här mer just nu då. Lätt? *skakar på huvudet*

MÅSTE jobba vidare, men känner att tankarna mest kretsar kring det här jädrans ägget....

Men jag har dead line nästa vecka så jag börjar känna mig jättestressad över allt jag måste hinna innan dess också.

Ibland hjälper det med mycket jobb att "dränka sig i" men ibland tycker jag mest det förvärrar hela situationen. Tyvärr. :(

Men supertack för stöttningen!!!!!!!!!! :)
    Det är verkligen ärt MASSSSOR!!!!!!!
    *gullekram*

• nenne78

alltså, om man nu skulle ha mens FASTÄn man är med barn - är det någon skillnad i hur det ser ut...?

• sweetstreet

värt ska det vara såklart!!!!!

Ingen liten ärt....

• sweetstreet

Vadå Nenne?

Tror du att du är gravid fast du har fått mens??????? :o

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???