• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Men alltså, jag hde inte trott att i stort sett 100% av alla amerikanska män är omskurna!

DET kom som en överraskning faktiskt.
    Känner mig heeelt obildad.

Och framförallt hade jag inte fattat att den almänna bilden här är att förhud är "discusting". Ett "cancerhudveck fullt med skit" typ....

• nu är jag fruL

sovsäcken...
    den var bra

• nu är jag fruL

Då har vel amerikanska män aldrig lärt sig att tvätta snoppen ordentligt
    om de tycker det är äckligt. Om man har bra hygien och gör rent så är det inte ett dugg äckligt!

• sweetstreet

sorry disgusting menar jag! Inte någon discus kastning.... ;)

• nenne78

åååh jag är helt med dig frullan - så otroligt fascinerad av denna utväxt på den bästa mannen i världen. Och ett bar snygga lökar.... kan det alltså bero på att mina egna är under all kritik?

• nenne78

nä precis. Jag tycker det känns snuskigt att inte ha en sovsäck (toookbra ord!!!) för då kikar ju den på en hela tiden.

• sweetstreet

Precis vad jag tycker!!!!

Men jag tror bara det är en typsik sådan där "kulturell" skillnad. Även om männen här skulle tvätt sig ordentligt i alla veck, så tror jag att synen är sådan på mule-sovsäcken att man helt eneklt uppfattar den som äcklig. Helt oanvändbar och onödig som bara är i vägen och kan framkalla sjukdomar. Eller nå´t sån´t.

• sweetstreet

Men Nenne är du kvar här???
    Skulle du inte tvätta????????????? ;)

• nenne78

*gömmer mig bakom vikskärmen*

har tvättid 1900, men jag måste ju cykla hem också. Fan det betyder att jag måste åka NU! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........ *försvinner springande i fjärran*

......aaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa!!!! Jag glömde cykeljäveln!!!

Heej då!!! buss och krom!

• nenne78

oj nui blev det så där tokigt, men det fixar väl ni?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???