• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

hejsan cicci
    Jag är fortfarande helt farsinerad av att du blir så glad över symptom...men vi får vel se vad jag säger om jag fortsätter att inte känna någonting...

13 låter toppen. En reservation bara om jag mår skit...men jag hör av mig. Det vore kalaskul!

mindre: kommer använda myggmedel OCH kläder, myggnät osv. Tror jag ska gå till något frislufts tjosan och köpa ritkigt kraftiga kläder. Svettas kan jag klara av...dock inte malaria. Dessutom blir det kallt på hög höjd i afrika efter solnedgång.

puuuuuuuuuuuuuuuuussss

• Liten med Mindre

Mornington kl 13. Då hinner vi sova ut och få en för-frukost hemma. :)

Cicci - se till att börja skaffa lite kraftiga mellanmål om viktraset fortsätter. Min kusin rasade i vikt av en magåkomma, och fick order att äta banan och avokado i tid och otid, istället för mer energifattiga äpplen och apelsiner.

Sen är ju "fet" yoghurt och fil bra mycket godare än de magra varianterna.

Hoppas att du lassade in av pannkakorna igår - de ska ju vara en höjdare också. :)

• _koko_

Kl 13 på mornington - i'll be there! Nån som bokar bord?

Och fruLlan, låt bli att framkalla illamående, du mår toppen på söndag och hör sen! :D

Jag ska se till att vara bakis så ni får något att gotta er åt... :D

• Bröllopstokiig

Jag ringer och bokar bord då, hur många blir vi, jag tror 6 st i af va?
    Snartis, Frejis, Koko, Frulla, Mindre och Cicci, fler?

• nu är jag fruL

åhhhhhhhhhhh vad roligt
    jag ska se till att må fina fisken...

Bra cicci att du bokar. Får vi ett runt bord igen så blir det ju toppen. Men fyyyyyy vad jag kommer vara sugen på öl
    är så troligt sugen på frdagsvin just nu
    suck...ett år kvar....

• Bröllopstokiig

Frullan: Men om du är jätte sugen får du ta en liten slurk av maken
    Jag drack lättöl när vi tof fredagsöl sist, det var helt ok faktiskt, bad dem givetvis hälla upp den i ett stort glas, så det kändes nästan som vanligt

• mugglesfan

I Thailand köpte vi inhemskt myggmedel och det sprutade jag på handleder, vader, i nacken. Inte ett bett! Och då hade jag inte ens långärmat på mig. Och mygg fanns det - det märktes den första kvällen innan vi köpt medlet (dessutom såg jag folk som var helt sönderbitna). Men att spruta på kläderna måste vara bra om man är rädd att det går ut i blodet annars.

Synd att jag missade snoppdiskussionen. Jag har faktiskt klart för mig att de flesta män i USA är omskurna, jag tror jag fattade det via Sex and the city faktiskt. De tjejerna hade en diskussion om att det var ngn kille som en av dem dejtade som inte var omskuren och det var jätteäckligt osv. Jag tycker en snopp utan förhud ser extremt obscent ut. Dessutom - måste bli svårare att förspela, finns ju inget att dra upp och ner? Frågan är om omskurna har skönare el oskönare sex? En del hävdar ju att känslan förstärks av att förhuden inte är där.

• Bröllopstokiig

Jag har bokat ett runt bord nu på Mornington hotell!

Jag har sett en omskuren snopp, den var liten liten liten men omskuren! Jag glodde som fan!

• mugglesfan

Ååååhhhhhhhh, jag är såå trött idag. Somnade inte förrän efter kl 00 vilket är minst en timme för sent för mig. Gick och la mig efter en halv tallrik havregrynsgröt (har fått dille på havregrynsgrön på kvällen - kan det vara fiber min kropp vill åt?!). Efter en halvtimme fick min mage spatt och ville spotta ur sig allt som varit stenhårt hela eftermiddagen/kvällen (glömde äta aprikoser på eftm). Satt där på toa och fick riktig frossa och allt.

Jag som ändå äter müsli och grovt bröd till frukost, aprikoser och havregrynsgröt på kvällen - borde inte de fibrerna räcka? Måste kanske motionera mera och dricka mera...

Verkar bara vara jag som har det här problemet men det är ju ett symptom iaf!

Hörni, idag är det FREDAG!!!!!!!!!

• nu är jag fruL

BRA jobbat cicci. det blir nog lättöl för mig på söndag om jag inte ska falla ihop av abstinens
    Tros som sjuutton att du stirrade skulle jag också gjort. Men jag kan ändå inte komma ifrån faktumet att jag tror att snoppen skulle vara tyrist utan förhuden. Alla roliga konster som nenne lärt oss att man kan göra med förhuden skulle vara omöjliga. Näe förhud är kul
    fast hade man bara sett utan så...

mugglan: jobbigt med magen

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???