• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Lapinette

över huvudtaget (glömde jag visst skriva).

Moppy - ok, jag ska inte oroa mig. Imorse så var allt ok igen så jag antar att det inte är någon fara.

• Lapinette

Moppy - håller med dig!!! Vill också ha ett september barn!!!

• nu är jag fruL

lappis: jag hoppas verkligen att det är på g för dig NU. Det känns som om du och tex sweetan är på g nu. Jag håller alla tummar. kanske är den lilla blödningen något som kom för att spermien och ägget slog en frivolt ihop
    man kan ju hoppas!

Förlåt om jag låte klämkäck...men jag tror inte att blod alltid behöver vara negativt. Kolla mugglan hon fick ju en liten nidis så blödning kan vara bra. vem vet ni kasnke har turbospermier och ägg så det var din nidis som kom...

Näe men hoppas gör jag som sjutton!

• nenne78

frullan
    min aladåb har ju okcså försvunnit precis när vi började verkstaden. Är det psykosomatiskt??!?!?! Jaja, den kommer nog fram igen nu när vi ska gummera oss.

Idag har jag varit på ultraljud Om någon trodde som mig, att det där kletet skulle vara kallt så står flaskan i en värmegrej så det var bara skönt. jag har alltid trott att de squeezar ut en klick iskall gegga så man får rysningar (jag är en fryslort). Men de hittade inget, nada sten i gallblåsan, fin och smal aorta och inget med levern, mjälten, njurarna eller urinblåsan, förutom att jag var uttorkad. Han hade svårt att se alla grejer för att jag, citat: hörde inte till den feta sorten direkt. Så revbenen skymde sikten. Har tjocka människor inälvorna utanför undrar ju jag då. Åkej, lite ironisk...

Så inte vet jag vad som krampar men det är ändå skönt att se att man inte har metastaser eller något annat läskigt därinne.

Moppy - hohohooooooo! Låter som de symptom som snartis hade.

• nu är jag fruL

men nenne
    varför ska ni börja med gummi igen

• Liten med Mindre

Frejis - minns att du frågade om Bisolvon. Imorse började både jag och mannen kuren. Det var bara jag tidigare.

Fast självklart glömde jag ta med piller, så det får väl bli lite färre gånger idag.

• nenne78

frullan
    *skäms lite*
    vi vill inte utsätta vårt barn för att fylla år sist av alla... Nä, men nu har jag bokat in Frankrike i september, och om vi ska bila ner som vi tänkt är det inte så kul att vara flodhäst i flera hundra mil.

• Moppy

mindre - tar man bisolvon från mensens första dag eller? tar du de i tablettform?

• Snart så....

koko, ja det är helt sjukt, papperet ska färdas två trappor ner
    kanske skulle erbjudit mig att åka dit och gå med papperet själv
    hahahahah

Nu ska jag på lunchdate med sambon :D

Puss och kra på er så länge

• nu är jag fruL

okej nenne
    det kan jag förstå MEN eftersom du nu märkt att det inte är HELT enkelt att bli med barn så skulle inte jag börja med gummi. Jag kanske skulle sluta jakten och tvångssexandet. MEN jag skulle inte skydda mig. Skulle det bli något så skulle jag få lov att vara glad för det och ta det som det kommer.
    men jag skulle inte kunna hålla upp ett tag och sedan börja igen. För om det då skulle ta ett år att bli gravid så skulle jag ångra mig så sjuuuukt mycket för att jag kanske försatt den enda chansen några månader tidigare.
    Visst det kanske är dumt att tänka så... men

fast det är klartm, du är ännu ganska ung. det är nog värre om man är lite äldre och känne åren springa ifrån en.

Men det det med att inte vilja ha barn i december det förstå jag till fullo.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???