• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Moppy

Sweet: jag bimar nästa söndag den 14:e jan. Så det är ett tag kvar...

• Moppy

Sweet: japp dagarna mellan Äl och mens är alltid samma oavsett hur många dagar det är mellan mens och ÄL....

• sweetstreet

Usch nu måste jag ta itu med jobbet igen. Har haft en lugn morgon (förutom skumpandet i sängen då förstås...! :D ) och förmiddag men nu måste jag ta mig i kragen och få något gjort idag! Har INGEN lust med det. Längtar tills att jag är klar med detta och min dead line är över.

• Moppy

ehhhh kanske blev lite oklart men jag hoppas du fattar ;)

• Lapinette

Har inte använt stickor på ett tag men då min mens hittills har varit regelbunden så vet jag ju på ett ungefär när ÄL är. Denna gång torr jag att den var något sen då jag är övertygad om att aladåben fredag morgon var när ägget lossnade dvs 2 veckor till mens. Ska bli intressant och se om det stämmer. Nu tror jag att det är kört för denna gång men vi har varit ganska så flitiga så vi får väl se om det ger utdelning.

• Moppy

Lapinette: det går säkert vägen. Känner på mig att det blir ett septemberbarn (kan man fortfarande få det förresten? ja det kan man nog, ett sent septemberbarn ;))

• sweetstreet

Åhå Moppy!

Då är det ju "bara" en vecka kvar till din BIM!!!

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Hej på er tjejer!

Tänkte att jag skulle be om lite respons

Vi vill gärna börja med bebisverkstaden efter bröllopet
    Funderar på att sluta med p-pillerna snart, det kan väl vara bra så ger man kroppen tid att ställa om sig..

Vet att det kan ta bra lång tid att bli med barn, men det känns som vettigt att sluta nu ca ett halvår innan.

Vad tycker ni??

Kram på er alla och lycka till

• Lapinette

Moppy - jag checkade precis på Familjeliv. Det blir sent i september...men enligt spådomen i Frankrike ska jag få i slutet av året och det känns som september är lite för tidigt . Nåja, vi får väl se!

Så du har BIM på söndag. Usch, de värsta dagarn är verkligen runt BIM. Fast jag har faktiskt lugnat ned mig de senaste gånger och inte alls kännt efter och trott jag varit gravid. Börjar väl mer och mer lära känna min kropp efter så många år med piller.

• sweetstreet

Lapinette!! hoppas det går bra!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???