• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

muggles
    vad glad att du i allafall GJORT NÅGOT den här veckan
    jag har inte fått ett smack gjort

är bara så trött och less och har för lite att göra villket får mig att inte göra något alls...

ihhh

har bokat om min biljett och drar hem tidigare. Har insett att jag inte kommer börja jobba så här sent om jag inte gjort något på hela veckan...

• Liten med Mindre

Och jag har precis kommit igång. :) Men nu börjar de lätta uppgifterna ta slut.

Kanske ett litet mellanmål för att dra ut på tiden tills jag får gå...

• nu är jag fruL

snart ska jag ta och bege mig hemåt till staden igen. Faaan vad skönt det ska bli. Jag är så trött så jag knappt orkar sitta upp. Undrar om det är graviditet eller förkylning...eller en kombination. Vem vet.

Men vi ses på söndag. OM jag inte kommer av något skäl så hör jag av mig. Jag har ju iallafall tre nummer att ringa...
    men jag troooooooooooor att jag dyker upp.

i helgen ska jag ta ett till grav test kanske redan ikväll...för visade det förra fel så kan jag ju dricka vin i kväll

tror inte det dock...

puss på er och hoppas att alla får en super helg utans mens men full av böjar aladåber och befruktande seeeeeeeex
    puss och PLUSS!

• mugglesfan

fruLlan: jag tror du behövde en paus helt enkelt med tanke på hur mkt du jobbat på senaste tiden. Så funkar iaf jag, jag kan hålla ett högt tempo en viss tid men sedan behöver jag en lugn period innan nästa hetsperiod börjar. Veckan innan jul fick jag inte mkt gjort (märktes väl på min BT-aktivitet?) men denna veckan har jag varit ganska produktiv faktiskt. Så ha ingen ångest över det, du kommer igång igen när du får mkt att göra.

Ja Mindre: en och annan aprikos slinker ner (de är goda!) men räknas det som mellanmål?

Nä vad det var dött här idag! Jag får kanske ta och smygläsa DEN ANDRA TRÅDEN då?! Är det där Jessie hänger el är hon superdålig tro?

• Liten med Mindre

Försökte muta min rumskompis med aprikoser - men han har blivit rädd för kolhydrater, så det blev bara ett par nötter.

Här försöker jag vara snäll och så bantar karl...

• Liten med Mindre

Och vi ska på Bounce "Gökboet" ikväll. Det ska bli jätteskoj. Deras stil imponerar verkligen.

Vi tänkte passa på att vara sociala nu maken och jag, innan vi stänger in oss nästa helg och en vecka framåt. :D

• Liten med Mindre

I och för sig inte så socialt att gå på show, man kan ju inte umgås. Men lite eftersnack räknas ju också.

• mugglesfan

Aha, ska ni stänga in er med leksak och aladåb?! Låter seriöst Mindre! Bra att du äter upp dig lite innan då så du har mkt krafter

• Liten med Mindre

Japp - massor med energi går det åt. Högintensiv produktion. :D

• nenne78

halihallå
    nu är snart helgen här och alla andra verkar ha fått sluta tidigt bara för att det är ngon sorts afton

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???