• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • start september

Tervlig helg önskar Start september också.

Inga symptom att rapportera tyvärr.

Jaga på och ha så kul på söndag

• Frejis

Yes, Muggles, det är alldeles sant :) vi får nog ordna en liten träff för januaribarn annars, antingen i Stockholm eller i Göteborg (om maken ska på tjänsteresa till din stad följer jag gärna med).

Mindre - vi får kanske bisolvonbebisar. Det borde väl fungera någon gång, hoppas snart :)

• Frejis

Jo, på tal om symptom: mina bröst ömmar fortfarande fast jag har fått mens och den är faktiskt ovanligt röd och kraftig. Det blev kanske missfall utan att graviditet noterades.

Nåja, på jakt efter nästa ÄL redan. Hoppet dör sist.

• Frejis

Trevlig helg tjejer :) och det ska bli kul att träffas igen på söndag.
    Kram på er!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Pirr....

Omsan kunde ju ha bjudit dig på en länk så att du slipper gissa vilken som är den andra tråden.. www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m1998499.html

här kommer den i alla fall... varning för galen hängtråd!! helt sanslös blandning av samtalsämnen.. i Den Här Tråden håller ni (vi???fniss) er ju till ett huvudtema i alla fall...

• Meddelande borttaget
  • Izzie

Lapinette,
    har oxå haft kompisar som fått blödning vid ÄL och då fick de till svar att om man haft sex och kommit åt livmodertappen, så kan det blöda litegrann. Inget farligt med andra ord.

För några sidor sedan undrade någon (pirr! ?) om hur man gör med ÄL-testerna när man måste kissa och inte får 4 timmar emellan. Jag har en liten plastburk som jag brukar använda när jag testar (verkar meckigt att kissa på stickan när man är trött) och vaknar jag på morgontimmarna och är kissnödig lämnar jag helt enkelt burken på toa och testar när jag vaknar någon/några timmar senare. Äckligt men det funkar.

kram kram

• sweetstreet

JIPPIEEEEEE!!!! JEEEEHOOOOOOO! :) :) :)
    Jag har hittat mitt borttappade ägg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jag fick böjen idag!!!

Känns verkligen bra! :D

Fast jag undrar fortfarande varför mina flytningar hade ÄL-konsistens för en vecka sedan, men den försvann sedan, SÅ därför trodde jag att det var ngt mysko ju. Likaså lusten. Var jättek*t för en vecka sedan, men känner inte alls lika mycket nu. Så något var helt klart lite annorlunda denna månaden. Normalt brukar min lust vara på topp vid ÄL.

Men nu är det väl bara att köra på och hoppas på det bästa gissar jag!?!

Shit vad jag hoppas och önskar att det ska fungera denna månaden. Helt sanslöst faktiskt. Att man kan hoppas så mycket.... :?

• Izzie

Härligt Sweetstreet!
    då kan vi hoppas tillsammans för jag hade också min böj precis. Märkligt att man blir så lycklig över böjen bara. Känns som jag blir lika förvånad varje gång att det faktiskt funkar. Men min böj var också lite sen så fick köpa nytt test för att kunna pricka in den.
    hoppas hoppas hoppas

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???