• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

Men hallå, är alla lika oskuldsfulla som fruLlan - har ni aldrig kollat på p-film??? Där viftas det ju med omskurna k*kar till höger och vänster ju!

• nu är jag fruL

kokos
    jag har inte ens leksaker...klart jag inte sett så många porrisar

• mugglesfan

Jag har sett en halv porris och jag tror jag var 15 år då. Oskyldig är bara förnamnet... Finns det leksaker som ser ut som att de är förhudslösa också (klart det finns - vad tror du?!).

Nä jag gillar också förhud. Dessutom har det väl ändå en funktion - annars skulle den inte finnas där. Ngt slags skydd är det väl antar jag?

• _koko_

Men ni andra också alltså? Eller gillar ni det helt enkelt inte? Så kan det ju också vara. :)

• Frejis

God morgon :) här har ni en som sovit extremt länge idag, lediga båda två. Tack för att du har bokat Cicci, hurraaaa :) kul att träffa alla igen.

Kan visualisera riktigt bra det här med "liten liten men omskuren". Av någon anledning får det mig att brista ut i skratt. Elakt, jag vet ;)

Ska gå tillbaka för att hitta "snoppdiskussionen".

• Snart så....

jisses vad ni skriver mkt, har just suttit och läst igeni 40 min

Helgalet med attans vad kul att läsa om vanlijsåser och dyligt. Tror jag kommer få svårt att äta vaniljsås nu :D

Idag mår jag mkt bättre, fick gå upp kl 1,30 och äta. HAhahah vaknade av att jag var hungrig, shit vad tjock jag kommer att bli!!!
    Muggles, om du är hungrig så ät, jag har massa byxor som jag inte kan ha längre. De klämmer så över magen så det går inte när jag sitter ner.

Åhhh saknar oxå hästarna Frullan men skulle inte våga rida så länge som 9 mån. Speciellt inte när du sa att din totto var lite vild
    Såg inte ditt sms förrens låååååångt senare :(

• Frejis

Jo, en annan fråga som är mycket viktigare: åt båda ni själva och era män bisolvon? Hur länge då, innan ÄL-dagen? Den enda saken som vi inte har provat ännu, men det känns tillräckligt desperat för att försöka. Till och med mannen som inte gillar tabletter såg intresserad ut. Förmodliggen gillade han den senaste gravidstatistiken i tråden :)

• BrudSommar2006

Typiskt, nu missar jag ännu en av era trevliga träffar, suck. Det verkar alltid vara något i vägen för oss på helgerna.

Jag har i alla fall fått tid på tittut ultraljud nu, de hade till och med några öppningserbjudanden kvar. Dags i mars när jag är i v 28 och så skulle man dricka mycket vatten dagarna innan för att försöka få så mycket fostervatten som möjligt för att man ska se 3D/4D bilderna bättre. Hade ingen aning om att det påverkade så mycket.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???