Hej hej i min favorit-tråd!
Har tyvärr inte hunnit skriva nåt på några dagar, men är nu uppdaterad igen!
Först, grattis Frullan!!! Det är ju helt otroligt att du har plussat! Nu har vi en egen solskenshistoria här i tråden och dessutom är den TS!! Jättekul och stort grattis!! Hoppas allt kommer gå bra! Men tro inte att jag glömt att du skrivit att du ville ha VILKEN GRAVIDITET SOM HELST, ha ha!! Lita på att jag påminner dig om det om du börjar klaga för mycket över illamående
Snartis, men usch! Du skrev ju att du hade konstiga flytningar och eftersom det händer så pass ofta att symptom i tråden ju inte betyder något alls hade jag inte kunnat tro att det var nåt som kunde vara galet! Hoppas att du får hjälp snart och att allt går bra för dig med! Stod det inte i länken att en sådan där myom dyker upp vid 5 % av graviditeterna? Konstigt att man då inte hört talas om det. Jag har iaf inte det. Kram till dig!
Ljuvlig och Eden,
Stort grattis till er!
KUL med ännu en Gbg-bebbe! Jag går på Barnmorskegruppen och tycker det är jättebra där.
Muggles,
Tack för att du la till mig på listan! Det stämmer att jag plussade i sept -06.
Jag tycker också att det vore läge för en Göteborgsträff! Det vore jättekul! Vi skulle kunna käka brunsch vi med! Men nu i helgen ska jag till svärisarna, så då kan jag inte.
Till er alla, plussare såväl som blivande plussare,
Tack för att ni lyser upp vintermörkret med alla era galna, roliga, desperata, sorgliga och tokiga inlägg!