• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Nenne!

Detta med att äta din tårta, är det likställt med oralsex då????????? :O :O :?

• nu är jag fruL

Näe vad trist
    ska ni överge tråden ....

Är det verkligen den som skapar stressen? Jag vet inte riktigt ...
    Visst jag kände mig också stressad över att alla andra plussade men inte jag. men samtidigt så tyckte jag aatt det var skönt att ha någonstans att ta vägen med sin stress och oro. Jag hade nog varit ännu mer stressad om jag inte vetat att andra också kämpade.

Men alla är olika.

men vi kommer sakna de som lämnar

• sweetstreet

8000 passerades tidigare idag. Då sov Sweetan så det fixade dagspasset alldeles själva.
    Vet inte om du var med Nenne?

Jag har totalt glömt at hurra för denna milstolpe i tråden eftersom jag varit så deppig under dagen.

Men nu när humöret svängtlite (igen!) så ska jag passa på:

HURRRRRAAAAA!!!! *Glitterblåsintrument puttrar o tutar i bakgrunden*
    :)

• nenne78

hmm... visst vore det skönare om det bara hade råkat bli, men samtidigt är ju det här en resa tillsammans i sig att få hoppas och se fram emot dagen då plusset kommer och man i alla fall är lite beredd på det.

• nenne78

näe frullan vi lämnar nog inte. Men den här tråden är på gott och ont. Mest gott.

• sweetstreet

Ta´t lugnt FruLLan,

tror inte jag lämnar in min avskedsansökan än. ;)

Men mina funderingar är liksom mest lite åt det hållet att jag kanske ska ta det lite lugnare med tråden nästa månad, om detta inte fungerade denna.

Men som sagt, det är bara funderingar just nu i min nattsvarta ÄL-jakt. Vi får väl se hur det blir när man står där med Röda tanten flåsande i hälarna och man känner att man bara MÅSTE få avreagera sig OCH få tröst - samtidigt!!!!! ;)

• nenne78

präääcis.

men nu måste jag lämna er för ikväll iaf. Tvättdags!

• sweetstreet

Är ju alltid tryggt att veta att deppmanteln finns här! För den finns väl fortfarande kvar??????

Vi borde verkligen byta ut glöggkranen nu mot något lite mer vårigt! :)

• nenne78

glömde: *slår på hängpukorna* (inte mina egna då, de hänger inte utan är fasta och fina rönnbär)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???