hej på er brudar!
jag måste bara fråga för ni verkar ju ha koll på läget. angående preggo symtom. har inte orkat läsa igenom hela tråden (den är ju rätt lång) efter vilka som är de klassiska tecknen men...
för typ två-tre veckor sedan hade vi sex och sen kom jag inte ihåg om det var röd eller grön dag (har persona-dator) klantigt jag vet, men det kanske var en freudiansk felsprutning ;) (har varit barnsugen ett tag men hållt tillbaka pga av ekonomiska skäl och att jag känner mig lite för ung) jag tror iallafall att det var på håret och att min ägglossning kom relativt snart efter det... :O
iallafall..... jag brukar alltid vara i tid, på dag 26, 27 nu är det dag 32 och ingen mens i sikte, men jag har haft ont i brösten i fem dagar och konstigt ont i magen, inte som vanlig mensverk för det brukar sitta mer i ryggen, utan mer som "ont i livmodern" kännt mig lite konstig överlag, trört och så.. men det kan ju lika gärna vara post-jul-stress *huga*
är det klassiska grav. tecken eller är mensen bara sen? när kan man kolla preg. test. är det för tidigt än??
sorry att jag snodde er tråd lite :) *nervös*