• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Ursäkta - tömma LITE grann? Hur mycket tortyr får man genomgå egentligen??? ;) Det är ju oerhört plågsamt.

• Bröllopstokiig

Herregud! Din stackare AM, inte skoj.
    Ja ja, maken tror allt är jätte bra, så han är lugn! Det hjälper att han ser på det med sina ögon så att säga. Sen är det klart att man är lite nojjig själv inför en sådan undersökning, för man vill ju så gärna att det ska vara bra. Orkar inte med ett negativt svar nu! Men men, ska inte måla fan på väggen än!

• _koko_

Oj, vad avancerat det verkar!!

Förresten, Cicci, du nämnde tvillingar. Det är ju större risker under graviditeten med tvillingar, så ur den synvinkeln vill jag helst inte få det, men det skulle vara häftigt att ha tvillingar också tror jag. Dubbelt så mycket jobb förstås, men under kortare tid. :)
    Jag tar tacksamt emot vad som helst, bara det/de är friskt/friska!

• A.M.

CicciL: Javisst är det skönt när mannen är lugn och trygg! Det var och är Livias pappa också och det hjälpte enormt!

• Bröllopstokiig

KUL Mindre!

Erik = Snopp på arabiska, höll på att dö av törtjusning!

• mugglesfan

Cicci: jag förstår att du är nervös för det kommer jag också att vara. Dessutom är jag mkt äldre än du så risken för mig är väl automatiskt högre Usch, vilket svårt beslut om de hittar att risken är högre - jag vill helst slippa ta fostervattenprov och riskera MF.

• Meddelande borttaget
  • Bröllopstokiig

Jag kommer ta o göra fostervatten prov, det är bara 1,5% som får missfall det är mindre risk än vad det är att få det i allafall i den veckan jag befinner mig i nu!
    Men visst kan det ändå vara ett jobbig beslut!

• nu är jag fruL

ha ha ha
    min son MÅSTE numera heta Erik ha ha ha
    ja älskade det namnet innna men tänk att ropa
    snoppen maten är klar, kom in och ät
    ha ha ha
    dödskul!

själv kommr jag inte göra NUPP vad det känns nu.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???