• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Page

Sweet, Hehe, jag har långa och rangliga ben men de är också ena jäklar på att gå fort! Blir också irriterad på sniglar.

• sweetstreet

Snartis!
    Glömde ju alldeles bort att gratta dig förresten!!! Blir lätt så när man inte skriver förrän man läst igenom typ 7 sidor...

Så nu säger jag HURRRRRAAA!!! Grattis till att Kick'n kickar på av bara den!!! :) :) :)

• sweetstreet

Ja Page, det konstiga med edtta med bymodeller är ju att jag ju alltid går till "damavdelningen" när jag ska handla brallor. Och då tycker man ju att brallorna borde vara gjorda för just kvinnliga former.
    Iallafall några modeller...

• Page

Det liksom hugger i livmodern. Och så har jag ont i ryggen, men det kan bero på att jag har suttit illa vid datorn.

• sweetstreet

Jag hoppas ju såklart att din känningar inte är tanten som spökar men å andra sidan kanske det som sagt är bra om du kan ta dina vaccinationer??

• sweetstreet

hugger i livmodern? Hu!
    Brukar du känna så inann mens???

• Page

Nej, jag har aldrig haft mensvärk tidigare. Har dock fått ont vid ÄL istället och eftersom det inte gjorde ont den här månaden (utebliven ÄL?) så får jag kanske mensvärk. Vem vet? Inget fungerar längre som det ska!

Du BIMar väl typ en vecka efter mig eller hur?

• Page

Det kan vara tarmarna som producerar något också! Som sagt, jag har ingen aning.

• sweetstreet

Jag har inte superkoll på min BIM längre eftersom min ÄL för flera dagar försenad.
    Men jag gissar att den borde vara om knappt två veckor?

• Page

Jag tror också att det stämmer, du är ca en vecka senare än vad jag är.

Nu ska jag laga middag och sen ska jag mysa med mina killar. Mannen och katten!

Ska dessutom försöka lägga mig i någonlunda kristlig tid så du får skriva många monologer i kväll Sweet så att vi har något roligt att läsa i morgon. Ja, om du inte är allt för upptagen på arbetet så klart!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???