• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Koko, kul att du skrev att du Drömmer om att skräddarsy alla sina kläader! HÄLFTEN av alla mina kläder jag äger är skräddarsydda åt mig. Alla klänningar, alla kostymer och ett par toppar. Det ända jag inte skräddarsyr är jeans, skjortor och sådant vardagligt!
    När jag bodde i Dubai var det lättare, roligare, ibland billigare att skrädda sy, sen fick man ju designa hur man villa ha sina kläder själv.
    Nu när jag drar ner till Dubai i påsk, ska jag skräddarsy lite mammakläder, ska bli roligt att göra sånt som inga andra i sthlm springer runt med!

• Jessie76

Hahaha... Förlåt Page men jag fick en vision om hur du såg ut. Och min syn var mer gubbe än pojke... Förlåt förlåt jag var bara tvungen att berätta det

Jag har nog samma bekymmer som du fast åt andra hållet ELler näää jag är nog mer som en tunna med rätt hyfsade ben.

Jag är i Vickans liga - hej kåmpiz
    Började faktist medicinera mot övervikten men vart ju på smällen samtidigt så jag fick sluta. Men jag fortsätter efter bäbizen kommit ut hoppas jag. Har dessutom låg ämnesomsättning så man stånkar i uppförsbacke (mer än vanligt alltså ) känns det som

• Lapinette

Page - din beskrivning låter som mig i 20-25 års ålder. Är glad över den bak och de former jag fått...om den nu kunde sluta växa här.

Bananen och mackan är mellanmål för jag äter ordentlig lunch och sen middag med mannen hemma sent på kvällen.

September - lycka till ikväll...INGEN MENS!

• viktualia

CicciL - nu blev jag ju inte nååååååååååååååå avis nej...
    *suckar lite*

• Page

Hahaha, Jessie! Ja, beskrivningen är som sagt inte så vacker! Men jag lovar att jag inte ser ut som en gubbe! Jag har faktiskt något som påminner om bröst också! Uahaha...fy vad ful jag låter! Det är inte så illa...

• _koko_

Cicci - Underbart!! Jag har sytt upp en del när jag varit i thailand, men det har varit lite skiftande kvalité (inte första gången jag var där, då hade jag rekommendationer hemifrån och fick fantastiskt fina saker, men det var 10 år sedan...).
    Här i Sverige är det lite för dyrt för att jag ska våga testa. Än så länge.

Utbudet i butikerna börjar dessutom faktiskt bli bättre även för såna som mig. :)

• Page

Lapinette, Men då äter du helt normalt! Kanske tom lite litet.

Jag tror också att jag kommer få en bak i framtiden och då kommer midjan se slankare ut!

• Lapinette

Min mamma är fd sömmerska men jag köper alla mina kläder utom om det är någon långklänning eller bröllopsklänning som behövs .

• Page

Jag tror att jag betalade 1000 kronor för en uppsydd kostym. Kavaj, kjol och byxa! Det finns mängder med sykunnigt folk som inte tar massor. Det gäller bara hitta någon!

• Jessie76

Nu slutar jag för dagen.
    Ha en bra afton allihopa!

Jag tar av mig hatten å lämnar över till nattskiftet

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???