• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

var det bara jag som har nojjor är skraj redan nu för vad som kan hända om 15 år

• Lapinette

Har inte läst era inlägg under dagen (suttit i möte med bossen) men apropå vad som kan hända med ens barn så har jag en väninna som har en ganska så avslappnad attityd till barnuppfostran. Där har den mest revolutionerade dottern blivit muslim och då menar jag med burka och hela köret.

• Meddelande borttaget
  • Lapinette

Hur går det för september....håller sig tanten borta?

• mugglesfan

Men vad hände nu?! Jag blev stoppad av filtret???????? Jag skrev inget konstigt.

• mugglesfan

Näe, hmmmm, vaddå. Mitt långa inlägg bara försvann. Snyft. Jävla BT!

• nu är jag fruL

järklarns, konvertera till islam det är inte nån liten grej. Men om det gör henne lycklig så.... Fast det skulle kanske vara svårt att förstå om man inte har någon som helst anknytning till islam. Fast man kan ju lika gärna hamn i en galen kristen sket där man inte får ha kontakt med sin familj osv

• nu är jag fruL

SEKT inte sket
    ha ha ha
    freudiansk felskrivning!

• mugglesfan

Jasså det fick man skriva

Cicci: vilken härlig upplevelse det låter som!!! Om 2 veckor är jag förhoppningsvis där.

fruL: nä jag är inte speciellt trött. Jag är tillbaka till att knappt känna ngt alls nu. Hade sköna stora boobs i helgen men de är påväg att krympa igen (?). Inget illamående, hungerskänslorna är borta, inte trött. Jo jag är mer frusen än förut (sover men extra filt), jaha ,är det ett grav-symptom?! Intressant...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???