• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • start september

Jag är här lite till och från - har fått jobbpanik vilket dövar en hel del.

Em liten reflexion om listan: Det funkade för många på femte försöket?
    Då måste ju jag ligga bra till nästa gång. Tjänsteresan dagen efter böjen är dock svår attt flytta på. Grr. Maken har erbjudit säg att åka 30 mil för att 6:a.
    Då ska det minsann bli slaviskt RR, bisolvon och orgasm efter simmarna.
    Kanske ska jag tvinga i maken extra zink? Jag har en burk hemma som jag tog tidigare. Hmm.

• start september

Planering är ju halva nöjet säger en del så det kan man ju ägna de närmaste två veckorna åt!!!

• nu är jag fruL

september
    Är så ledsen för din mens men samtidigt så imponerad över att du är så cool och inte bryter ihop som jag alltid gjorde.

Ja 5:e försöket verkar vara den magiska siffran. det är ganska många som lyckats då. Så...hopppas!"!!!!

BRA av din man att vilja åka för ÄL!!!! TOPPEN. Jag tror att ni definitivt ska försöka få till det efter böjen också. Man vet ju liksom inte när ägget verkligen lossnar efter som böjen tydligen visar att ägget är moget.

Min make åkte 30 mil till mig dagen innan böjen och jag sket ju i jobbet och åkte de 30 milen hem till honom på böjdagen. Allt för 6
    men det lönade sig för oss.
    Såååå
    se till att han kommer till dig. Vi har haft riktigt mysiga stunder på hotellet när maken hälsat på mig. det blir lite extra

• start september

Jodå, ibland är man cool och ibland brakar det helt. Är lite förvånad själv faktiskt. Det hade lika gärna kunnat bli jättebryt. Jag snackade av mig igår med en bra tjejkompis och hinkade lite vin, det var ganska bra.

FruL, du är min förebild vad gäller tjänsteresor

Mmm, beräknar vara hemma på böjdagen och sen dagen efter kan han komma till mig (och komma när han är där också förstås ). Dock har jag några kollegor med mig, oklart vad jag ska säga till dem dock... Det ger sig.

Körde ni ännu längre efter böjen än dagen efter?

• start september

Tala om ego, jag har helt glömt att gratta Cicci till de fina värdena!! Jättekul! Dagens trådhöjdare, absolut!

• Drömma

Kul att det verkar ha funkat för en del!
    Skriver inte så mkt, men läser en del, men har en fråga nu som alla bli-gravid-experter säkert har koll på.

Är det "normalt" med att inte fått mens efter 50 dgr, eller kan det betyda nå´t : )
    Förutom låååång cykel...

Kan man ha ÄL fler gånger under en cykel?

• sweetstreet

Tjohooo!
    Nu är Sweet här! :)
    MEN jag gissar att alla har försvunnit. Hm, det blir lite konstigt nu för jag har lyckats vända på dygnet Är uppe på nätterna och jobbar till fram på småtimmarna men sedan sover jag ju länge på morgonen istället.... Fast just nu är det en jättebra lösning eftersom jag kan skriva på nätterna och sedan maila det till chefen som läser det på morgonen och ger feed-back till mig så jag kan fortsätta med skrivande på förmiddagen. Nästan som vår trås; det skrivs dygnet runt... ;)

• sweetstreet

September,

verkligen tråkigt. Men jag håller med FruLLan. Det låter som om du har exakt rätt inställning!!!! På´t igen bara!
    Skönt att inte alla får psykbryt och bara vill gräva ner sig i en djup grop som jag när tanten kommit.

• sweetstreet

Och Syrran o Lapinette.

Jag hejar på er! :)

Tycker faktiskt det låter lovande syrran, men jag förstår FULLSTÄNDIGT det där med att man itne vill hoppas. För då blir fallet så mycket större OM det visar sig vara falska förhoppningar.
    Men jag kan ju hoppas åt dig istället! ;)
    Så slipper du...!

Lapinette, javisst är det helt skumt hur man plötsligt börjar känna efter under veckorna före BIM. MAn kan bli galen för mindre (ja inte du Mindre alltså! Dig blir man absolut inte galen över!!!!! :D )
    Jag har redan börjat känna efter jag med. Men det enda positiva med denna superjobbahets som jag har just nu är att man inte ahr fullt lika mycket tid att känna efter.

• sweetstreet

Du Drömma,

Om du inte fått mens på 50 dagar skulle jag definitivt ta ett graviditetstest!!!

Normal cykel är väl runt 28 dagar plus minus ett par dagar. MEn det fins ju personer med lång cykel också. Har du det normalt? För annars tycker jag det verkar vara stor sannolihet att du är gravid.

Två ÄL per cykel tror jag är ovanligt, men jag vet inte.
    Varför undrar du det? Tror du att du haft det?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???