• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Drömma

Kanske inte de optimala generna, synd om barnet som inte får träffa sin pappa de typ första 20 åren.

Men kan de kan vi : )

• Storasystern

Sweet, sov gott! Jag jobbar med DSB och reparation av dessa. Jobbar med jäst som inte nyttjar NHEJ i nån större utsträckning. Sorry alla andra för det trista inlägget...

Muggles, det som du menar är gravt sjuka barn är ju egentligen rätt funktionella ur naturens synvinkel. Barn med kromosomavvikelser ex. Downs har ju fortfarande alla lemmar på rätt plats, 10 fingrar 10 tår och två ögon o.s.v. De foster som spontanaborteras har ofta misslyckats med t.o.m. dessa "enkla" saker. Jag har en otäck bok (kurslitt.) med bilder på foster som aborterats rätt sent, trots sina rätt omfattande felaktigheter, det är synnerligen avskräckande...
    Förstod ni vad jag menar?

• start september

Jag tänkte Page på engelska. Jag har också funerat på innebörden så jag tyckte det kändes logiskt att du Page sa att du undervisat i Svenska och läst litt.vetenskap. Det franska Page har jag inte en lika bra förklaring till...

Hoppas att att det inte känns alltför deppigt efter ditt besök hos Arbetsförmedlingen.

• Liten med Mindre

Jag tror inte vi vill se din bok Storasystern. :(

• Liten med Mindre

Vad kan jag förresten göra mot en överdos av mörk choklad? (Förutom att inte äta lika mycket nästa gång.)

Sitter med "hjärtklappning", snurrig i huvudet och lite illamående av snurrandet (som startade efter en promenad.)

Går det att "nyktra till" snabbt?

• Lapinette

Och min nick ...start för alla k*ta kaniner!

• Lapinette

Snacka om snurrig tråd!

• pirr!

Oj , har inte hunnit läsa ikapp, men ville bara meddela att TANTEN KOMMIT PÅ BESÖK
    :-C :-C
    - alldeles för tidigt dessutom! Jag fattar ingenting! Förra månaden 37 dagar och denna månad 26, inte så konstigt att man inte hittar sin ÄL. Nästa månad kommer det ju bli till att testa varje dag med ÄL-stickor. Denna gång gjorde jag av med ett paket utan lycka.

Blir så frustrerad att kroppen är så spattig. Dock hellre för tidig mens än för sen så man slipper börja hoppas..

Ledsen att jag bara skriver om mig själv men jag blir så ... ledsen och ARG

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???