• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • ljuvlig

Hej alla sexwifes!

Snälla, har inte kunnat vara med på ett tag. Är det någon mer som plussat efter mig och Frullan?

Jag har gått in i vecka 6 och mår väl ok men inte helt...

-mår lite illa titt som tätt, inte så att jag måste kräkas men ändå lite. Det blir bättre när jag äter så det gör jag hela tiden
    -sover oroligt och det oroar mig lite. Trodde man skulle vara så där jättetrött att man knappt orkar lyfta huvudet från kudden men jag sover ytligt. Och så drömmer jag att jag äter kött (har vegetarian i 15 år!!!!!) Huuu, läskigt!

Hur mår ni andra som nyss plussat?

*kram*

• Lapinette

En ruta 85 % efter maten ...till den där lilla skätten vin som är kvar i glaset. Helt perfekt!

• Bröllopstokiig

Pirr: Är det inte en NIDIS då? Om du har 36 dagar annars, så kan du ju nu fått en blödning när ägget fäst!!!!!!!!!!!

• Eden-06

Hej alla goa babymakare. Inte en chans att jag hinner läsa ikapp. Sett fruLLans plus - WOW och Grattis men annars missat det mesta.

Här går det framåt. Väntar på vaginalt Ul nästa vecka. Tror jag behöver det för att inse att jag är gravid. Det sjunker liksom inte riktigt in.

• mugglesfan

Frejis: mån-tors. 3 nätter på hotell, blääää. Tyskland är övht ett ganska grått land...

• mugglesfan

ljuvlig: jag räknas nog inte som "nyligen" plussare men jag känner inget. Men jag har bestämt mig för att njuta av det istället. Kan äta vad som helst, inte trött, kan träna, ingen mage i vägen, ...

• _koko_

ljuvlig och eden - vi undrade precis var ni hade tagit vägen!! Det är än så länge ingen som plussat sedan fruLlan, men vi väntar spänt på några som bimar i dagarna. :)

• Eden-06

Ljuvligt: Ohhhhh, GRATTIS till dig också.

Jag är trött men sover dåligt. Vaknar flera gånger natt. Lätt illamående men inget mer.

• Frejis

Det låter ganska så tråkigt Muggles, jag instämmer. Hoppas att resan inte är förlagd till ÄL-tiden.

• Frejis

Cicci - dina kunskaper om graviditeter mm är fascinerande, en riktig och ovärderlig infobank :) :) :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???