• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

hej då cicci
    konstigt ciccis analys lät mycket mer positiv

undrar just vad jag ger för intryck egentligen

• Lapinette

Hi, hi Frullan ...du skulle bara veta !

• nu är jag fruL

ha ha ha
    man blir ju onekligen lite rädd och undrande.

men jag får ju skylla mig själv när jag berättar såna saker som att jag inte hade så väldans långa och seriösa förhållanden utan "Knu*llade" runt

när så var det inte men jag hade inte så många långa förhållanden. Körde på kvantitet och inte kvalitet ett tag

• Page

CicciL:
    Bakgrund: Du var ett lugnt barn som gillade att sitta på ditt rum och leka. Jag tror att du var speciellt intresserad av att rita. Du var lugn men absolut inte feg eller jätteblyg. Du var tanternas favorit eftersom du var mycket söt som barn. Du hade en omhändertagande ådra redan som lite så jag tror att du hade me dig en docka i släptåg.
    Du kommer från en medelklassfamilj där båda föräldrarna hade ganska höga krav på dig. Du fick nog lite extra fickpengar när du fick bra betyg. För pengarna köpte du förmodligen ditt första sminkkitt!

Du var mycket omtyckt i skolan, förmodligen rent utav den "populära" tjejen i klassen. Men du kände dig aldrig som en sådan själv så jag tror att du var den som stod upp för de mindre populära.

Du var duktig i skolan, hade egentligen inte något val och du gillade språk. Du läste säkert tyska/franska i högstadiet och var riktigt bra.

Ditt intresse för språk gjorde att du åkte på språkresa eller något liknande i gymnasiet.Du hade många vänner men bara en riktigt nära kompis. Jag tror att du irriterade dig lite i smyg på dina tjejkompisar för att de inte var "djupa" nog.

Du var inte så intresserad av musik, var nog en allätare men jag tror att du var politiskt engagerad. Kanske i Muff...

Du pluggade säkert något språkinriktat på gymnasiet men har bytt bana längs vägen.

Sexuella preferenser: Du hade din sexuella debut ungefär som statistiken talar: 16-17 år. Du hade ingen riktig pojkvän på högstadiet men du hade många "friare". Du hade även en vild period någon gång efter gymnasiet där du har gjort några saker som du ibland ångrar.
    Du träffade din man på någon resa som du har gjort men din man är svensk. Ni har inte varit tillsammans så jättelänge, 4-5 år.

Personlighet: Människor får ofta fel uppfattning om din personlighet första minuterna. Eftersom du alltid är välklädd och ser väldigt bra ut tror jag att många blir lite rädda att du ska vara någon snorkig typ. Du har dessutom många starka åsikter som gör att vissa kan bli osäkra till en början.
    Du är alldeles för snäll för ditt eget bästa och vill alla väl. Du har säkert blivit utnyttjad någon gång pga din snällhet. Du är absolut ingen mes, du kan ryta i när det behövs men du försöker alltid att vara diplomatisk.
    Du chockar människor i din omgivning eftrsom du har en förmåga att vara rätt fram och kan ibland få folk att tappa hakan genom att säga något grovt. Du är snabbtänkt och är van att ta beslut.

Nuvarande situation: Du bor i en stor tvåa som du har fått hjälp med att inreda. Du har inte köpt någon hjälp utan du har en vän som är inredningsarkitet som har hjälpt dig. Du gillar bekväma och dyra möbler. Du har det mycket sparsamt möblerat i dova, kalla toner. Möjligen "riktig" konst på väggarna.
    Din man kommer från en annan bakgrund än du har men det är skillnaderna mellan er som gör att ni har det bra tillsammans. Ingen kan ana att du är lite dominant och påhittig när det gäller sex.

Du arbetar som någon mellanchef på ett större svenskt företag. Kanske något som har med monopol att göra.

• Lapinette

Måste nu tyvärr kila...det är är spännande. Stämmer det?

• Page

Tycker du att Ciccis lät mer positiv? Näe, det tror jag inte. Men jag har fått för mig att ni är ganska olika, i alla fall på ytan.

Jag trodde absolut inte att du "slampade", tvärt om!

• Frejis

Vilken underhållande läsning Page! Jättekul *väntar med spänning vad Cicci kommer att säga*

• nu är jag fruL

page
    NEJ'
    det var ju jag som skrev att jag slampade INTE du.
    Du antydde inget sånt. det var ju min info

• nu är jag fruL

fast vaddå
    är man slampa bara för att man hade korta förhållande och inte flera år....

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???