• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Det är förresten helt knäppt detta med godis när man bor utomlands.
    Vi har en hel hylla i ett köksskåp fullt med svenskt godis (typ saltlakrits, zoo, etc, plus en massa Marabouchoklad och daim i kylen! Och jag har blivit värsta godisfascisten (enligt min man). Har stenkoll! Hemma brydde man sig ju knappt men här är det annorlunfa bara för att man inte kan få tag på det.

Förresten på tal om söta saker så ska man inte äta det i USA heller! Jag gillar iofs M&M's men det är typ det enda amerkanska godiet som är gott. Chokladen smakar fär j-gt! Hersey. Uääääääh!!!!! Om européer tycker att Marabou inte är "choklad" så är det ingening mot Hersey-chokladen här. Smakatr bara fett och socker! Bu!!!

• Vänner-fan

Håller med dig om godiset Sweet!
    På bröllopsresan var jag jättesugen på saltlakrits och smågodis och gick och drömde om hur mycket jag skulle äta det när jag kom hem. Sen när vi väl kom hem var jag inte sugen alls! Men jag tänker nog ta med lite på nästa resa. När den nu blir, har inget annat än en spa-resa inbokad, men så har jag ingen lust att flyga som flodhäst sen heller.

Nu har maken min börjat greja med kvällsmaten, så jag ska joina honom! Blev en sen dag på jobbet idag pga krock på en av Gbgs broar, vilket alltid ställer till det makalöst. Nackdel med storstad, helt klart! Fast jag fick tips om krocken så jag stannade längre på jobbet istället så slapp jag sitta och svära tyst på en buss.

Tjingeling!

• nu är jag fruL

vänner
    kul att se dig igen
    och jag vet att det är svårt att hänga med. Två dagar borta och det tar evigheter att läsa ikapp.

jag ska ju snart resa bort och då antar jag att jag kommer trilla bort från listan jag med... MEN dåp får jag vel helt enkelt skrika till och be om att bli tillbaka stoppad
    så måste man tydligen göra

näe nu drar jag från jobbet. har varit här över 12 timmar så nu får det vara nog
    kraaaaam

• Page

Tillbaka igen för att fabulera mera!

Jag är asförvånad att FruL tyckte att jag lyckades pricka in något rätt men det är som med horoskop. Är man tillräckligt vag så stämmer det. Jag blir ännu mer förvånad över att jag har så klara bilder av er, sanna eller ej! Hjärnan är bra fantastisk!

Koko, av någon anledning som jag inte förstår så är du och FruL ganska lika i mitt huvud. Ni skulle nästan kunna vara systrar...Även de bitarna som inte stämmer med FruL. Tex....

• Vänner-fan

Ha, nej du Frullan, jag tror KNAPPAST att du blir borttagen från listan, den som tar bort TS från listan gör nog säkrast i att ta bort sig själv också

Fy, vad trött jag är. Känns som att tröttheten kommer tillbaka så sakteliga nu, även om i mildare form än i början. Fast det är klart, såhär dags var jag nog trött på torsdagarna innan också.

Kram och godnatt! Fast Page och Sweet fortsätter nog babbla natten lång och det gör de rätt i!

• mugglesfan

Page: det lilla jag vet om Cicci efter vår lunch (och alla inlägg) så har du träffat ganska rätt. Fantastiskt! (Jag vet ju inte om hon håller med men i stora drag så tycker jag att det stämmer). KUL! Det här var riktigt rolig läsning! Jag har absolut inte ångrat - väntar med spänning (om du orkar fabulera alltså). Och jag lovar att tala om vad som stämmer - sedan har alla ännu bättre koll på mig

• Page

Koko:
    Bakgrund: Du var ett mycket påhittigt barn. Fantasifull och konstnärlig. Livfull men ändå lite hemlig, en sådan som hade fantasikompisar för äventyrets skull! Du var också mycket bestämd som barn, ett typiskt "jag kan själv"-barn.
    Du är uppväxt i ett övre arbetarklassfamilj, där mamman är typ undersköterska och pappa har ett relativt välbetalt arbete på en fabrik. Föräldrarna ställde nog inte så extermt hårda kvar på dig men det skötte du bra själv.

Du gillade skolan men överansträngde dig inte nämnvärt för du har alltid på något sätt vetat att det kommer gå bra för dig. Du har alltid varit idérik även om du i din ungdom inte var säker på vart det skulle leda dig. En mångsysslare på något sätt. Och kanske en sökare.

Du hade många vänner genom idrotten som du började intressera dig för rätt tidigt. Du festade inte så mycket under högstadiet eftersom du var upptagen med annat. Din glada framtoning gjorde att du aldrig sågs som någon tönt men du var inte någon jättepopulär typ. Du sågs nog snarare som den välartade ungdomen, något som du inte kunde förstå själv, eftersom en konstnärlig själ pyrde i botten.

• Izzie

Spännande Page!
    Man gör ju upp sina egna bilder i huvudet efter att ha läst alla inlägg, och med hjälp av ditt "fabulerande" och sedan personens kommentarer till det, så blir bilden i mitt huvud blivit alltmer färgrik. Kul läsning!

Synd att man inte bor i Sthlm så kan kunde få en bild av alla. Hade varit kul att se hur alla såg ut live :)

Är supersugen på choklad efter att ha plöjt senaste dygnets inlägg... Ni hjälper inte till direkt när man försöker ha avvänjningsperiod efter julsnasket :)

Annars sällar jag mig till Älska saltlakrits-skaran. Salta björnar, djungelvrål... MUMS!

Håller tummarna för alla som BIMar inom de närmsta dagarna!!!

Kram/Izzie

• Page

Koko:
    Bakgrund: Du var ett mycket påhittigt barn. Fantasifull och konstnärlig. Livfull men ändå lite hemlig, en sådan som hade fantasikompisar för äventyrets skull! Du var också mycket bestämd som barn, ett typiskt "jag kan själv"-barn.
    Du är uppväxt i ett övre arbetarklassfamilj, där mamman är typ undersköterska och pappa har ett relativt välbetalt arbete på en fabrik. Föräldrarna ställde nog inte så extermt hårda kvar på dig men det skötte du bra själv.

Du gillade skolan men överansträngde dig inte nämnvärt för du har alltid på något sätt vetat att det kommer gå bra för dig. Du har alltid varit idérik även om du i din ungdom inte var säker på vart det skulle leda dig. En mångsysslare på något sätt. Och kanske en sökare.

Du hade många vänner genom idrotten som du började intressera dig för rätt tidigt. Du festade inte så mycket under högstadiet eftersom du var upptagen med annat. Din glada framtoning gjorde att du aldrig sågs som någon tönt men du var inte någon jättepopulär typ. Du sågs nog snarare som den välartade ungdomen, något som du inte kunde förstå själv, eftersom en konstnärlig själ pyrde i botten.
    (toabeskök)

Du har alltid varit sysslosatt på något sätt, om det inte var idrott så var det något annat!

Till gymnasiet sökte du, trots att du inte var så sugen på det, en ekonomisk linje och trots att inte hade såt för stort intresse, var du en av de bästa i klassen.

Sexuella preferensser: I likhet med din "syster" fruL har du en stark moralkänsla och du hade inte så många partners under tonåren. Jag tror att du hade det himla roligt under de tidiga 20-åren och att du träffade din sambo (?) någon gång då. Det kan tänkas att ni åkte tillsammans på er första backpackerresa tillsammans och du får äntligen utlopp för din konstnärliga ådra genom resandet.

• Page

Hmm, när jag läser igenom det förstår jag inte varför jag har fått för mig att du har idrottat i din ungdom. Har för mig att du har sagt att du inte tränar så mycket i dag. Det måste hänga ihop med att jag tror att du var en välartad tonåring och det betyder för mig idrott. Eller så har du varit så vag om dig själv att min hjärna går på högvarv för att få ihop din personlighet!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???