• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • start september

Trist Page att du också skulle träffa tanten. Vi har inget vidare flyt nu...

Moppy, jag vet att de kan se äggen (åtnminstone om det kommer något) i samband med VUL. Jag gjorde VUL för något år sedan när jag akut fick jätteont i äggisarna. Jag var rädd att det var typ äggledarinflammation eftersom jag då hade spiral som gör en mer känslig. Det sig ingte vara något annat än ÄL-verk (har aldrig känt sån vare sig förr eller senare), men gyn sade (och visade på skärmen) att han såg ett ägg som lossat. Så det bör de kunna se iallafall!

• sweetstreet

Lapinette, jag hoppas verkligen att tanten inte kommer! Men om hon gör deet får du som sagt trösta dig med att du får dricka vin på er resa! När är det ni åker egentligen+ Det är väl ganska snart?

• Liten med Mindre

Oj, Godmorgon! Lite morgontrött tråd tycks det.

Stora kramar till Page och ni andra som fått tantbesök. Inge skoj alls! :(

Har själv ÄL idag, tror jag. Stickorna tog slut igår, men det var så trådiga snigelspår då, att det säkert är dags idag. Vi bestämde för att köra på sö-on, och inte testa mer, innan vi återtar mer normal frekvens. Borde ju hinna med en BIM i januari tror jag. Nästan!

• Lapinette

sweetstreet - vi åker om 12 dagar, nedräkningen börjar!!! Förresten, igår såg vi de sista 6 avsnitten av 24 (säsong 4). Håller med, den var jättebra! Gillade att mina favoriter kom tillbaka en efter en. Idag ska vi börja ett normalt liv hemma hos oss igen, utan TV.

• nenne78

yooohoooooouuu!! God morgon alla varmluftsugnar!

Mindre - go go go!!!! Sikta väl och SKJUUUUT!!

Trist för er andra som fick tanten i bakhåll. Den fega sl*ynan!

FruLlan
    Apropå att vi ska lugna oss lite. Vi fick ju en vinrad i bröllopspresent som vi hyr ett år. Under den tiden ska vi även få bo på vingården och mina päron betalar, och det fanns inte så många veckor att boka när jag ringde. Så vi kan inte flytta resan hur som helst. Därför avvaktar vi med verkstaden tills det blir säsong igen.

Å bara därför har vi så fantastiskt bra 6. Vore ju kul att få bli satt på jäsning med såna flygturer, men man kan inte få allt...

• Jessie76

Morrn morrn.
    Här uppe finns inget att rapportera. Lider med er som blev drabbade av vinden igår
    Här har vi lugnet själv och kallt som f*n *brrr*

• Liten med Mindre

Jo det blåste rätt rejält i Stockholm. Men det har ju varit värre på andra håll. Tur att det mojnade till läggdags.

• mugglesfan

Åh nej blev det en massa tantbesök i helgen? Tråkigt!!!

Själv har jag ångest över min Tysklandsresa. Hade blivit fel med hotellbokningen också så jag fick till slut tag i ett rum för rökare (bläää), enda som fanns kvar. Stuttgart är ju en mässtad, ibland är det omöjligt att få tag i ett rum så jag får väl vara "glad".

Funderar på att slänga ut schampot ur packningen så att jag slipper checka in min kabinväska, har så tajt byte i Amsterdam att jag förmodligen inte hinner få med den annars. Och det lär väl dessutom vara förseningar idag med tanke på att det fortfarande ska blåsa 16-23 m/s här i Götet. Jobbigt det här med de nya reglerna för vätskor...

Nä usch, vilka I-landsproblem. Jag lider med er som fått tantbesök!

• mugglesfan

Förresten, en sak som jag funderat på länge: det här med VUL. En dum fråga: är det ngt de sticker in i vaginan? Till skillnad från vanligt UL som jag sett på film att de gör utanpå magen

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???