• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Vet inte ang VUL. Funderar också.

• nu är jag fruL

morrn morrn
    Till att börja med så lider jag så enormt med er som fått mensen. Är det bara page eller flera? jag har inte hunnit läsa ikapp.
    faaaaaan Page
    jag höll mina tummar så hårt för dig
    usch vad ledsen jag blev. Jag hade hoppats att det skulle gro ett litet frö i vår egen profiler

fast det är samtidigt skönt att höra att du inte deppat ihop MEN om du gör det såååååå vet du
    VI finns här och har lärt oss klara av de mesta deppigheter som kan komma med en mens. Så utnyttja oss

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

nenne: kul att du är här igen
    okej jag fattar angående resan. tycker bara att det är synd....ändå. Men ni behöver vel bara skjuta på det ett par månader eller så att du inte är precis i slutskedet av graviditeten.

Hur har ni andra det?

Själv håller jag på att gå under av trötthet. jag fattar inte hur man ska orka. Det spelar ingen roll om jag sover 13 timmar, jag är helt slut ändå.
    Och ridningen, ja det är ett skämt. Jag orkar inte ens en hel lektion längre. Skrattretande. Min ridlärare undrar vad faaan jag håller på med tyvvär så kan jag ju inte berätta än att Boris suger musten ur mig...
    JOBBIGT
    Men okej

kraaaaam

• Liten med Mindre

Muggles - får du inte ens ha med en liten shampoflaska, genomskinlig förpackning? Har sett såna burkar på Kicks.

Eller de kanske drog reglerna hårdare ändå.

• Bröllopstokiig

Muggles: Japp så funkar det, ser ut som en dildo fast med kamera i toppen

• nenne78

man får ta med sig flaskor som rymmer 1 dl, och det ska få plats i en återförslutnignsbar påse.

Frullan
    japp, vi ska bara avvakta några månader, så i maj drar vi igång igen. Vet inte om vi kommer att vara så avhållsamma före det eftersom vi fått smak på det här med att göka utan regnkappa men jag har ÄL den här veckan så vi får väl leka nostalgileken och hålla oss till p e t t i n g!

• nenne78

CicciL
    höhöhöhö får man låna hem apparaturen sen?

• nenne78

tyckte det var aldleles för lite naughty talk här så jag får väl ta mitt ansvar och sänka nivån!

• Meddelande borttaget
  • _koko_

Ang flyga med vätskor i handbagage - man får bara ta med sig förpackningar som RYMMER max 1dl, det spelar alltså inte någon roll hur mycket det är i dem... Men hotell brukar ju ha complimentary schampo, det kanske duger några dagar iaf?

Skriker NEEEEEJ så hela drottninggatan lyfter på huvudet, skit, page!

Jag börjar få rejäla svettattacker, så nu har jag börjat ta tabletterna mot biverkningarna... Känner mig även stel i benen, vilket känns lite läskigt. Men det är nog bara hypokondrin som satt in - man kan få benskörhet, men knappast på 1 månad...

Ny vecka, nya friska tag, men helst av allt vill jag bara ligga hemma i soffan... :)

• _koko_

Nenne - i maj kanske vi får göra ivf, hoppas vi kan följas åt då! :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???