• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Nenne: Jag fick en sådan meckpär i julklapp av min make, underbar

• nenne78

Cicci! HAHA!! Vilken fin present!!!

Jag fick ett häfte som han gjort själv, på fint papper och inbunden pärm av en tygstump med en massa checkar på vad jag ska göra med honom under 2007. Bio, öl efter jobbet, shoppinghelg i sthlm, soppteater...

• _koko_

Åh, nenne, just idag byter jag gärna man med dig. ;) Min sambo är nämligen inte så begåvad inom det området. Fina presenter ger han absolut, men helst av allt vill jag ju få tid och uppmärksamhet av honom...

• start september

Jag har blivit väldigt inspirerad av alla apparatdiskussioner här, det ska bli shoppingtur till Pistill som Mindre tipsade om snart.

Idag ska vi boka en resa till Malaysia i april. Tjoho!

• Liten med Mindre

Nenne - med tanke på urvalet som finns så måste ju smaken vara som baken. För mig som gillar sportdykning var ju en delfin rätt bra - känns inte lika *hrmm* pinsam.

Men de flesta funkar ju på samma sätt.

• nenne78

special price only for YOU!

• nenne78

det där såg konstigt ut. Hur stavas det? Prize kanske. price. Prise. Prajs. AAAH!

• nenne78

Mindre
    jo. Den jag har haft är inte något man vill glömma att den ligger framme direkt. Värsta grova åderpålen i beiget latex. HUVA! Mend en har hängt med ett par år, så det fanns inte så mycket annat då. Men den är för bauta att orka leka med.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???