• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Jessie76

Haha FruLlan, det är du och Malin Baryard
    Men det är väl så om man är sådär intresserad, då finns det ingen hejd för vad man kan gå igenom Jag är livrädd hästar men älskar dom, det är jättetråkigt faktist

Jag är oxå på G från illamåendet, men man vågar knappt säga nåt för då kommer det väl smygande som en vandrande pinne Tröttheten börjar oxå ge med sig (så det finns hopp FruLlan och Snartis ).

Nån frågade om magen.... Jag är ju tjock i grunden så att säga Men jag känner oxå att det börjar ske något nu. Den där proppmättheten som försvinner ett tag börjar smyga sig tillbax. Kan inte heller ha vanliga braxor (typ jeans å sånt).

Men det KAN ju även vara så att eftersom man vart illamående och fått äta lite hursomhelst

• Snart så....

Lätt!! 500 inlägg på två veckor är väl ingenting? :D :D

usch har STOOOOORA högar på mitt bord men tänker inte jobba ihjäl mig första dagen. Tom chefen kom förbi och sa att jag skulle ta det lugnt idag :)

• Liten med Mindre

Nenne - nä, ingen liten delfin här. Stor (nåja, medel) och blå. :) Hålles lämpligen i handen.

Men kolla du teknikmagasinet. Kanske är en höjdare... :D

• Snart så....

*hornen i pannan växer*
    Har just klippt bort juli och framåt i min pappers kalender på jobbet, så nu har jag en riktig räkna ner kalender framför mig :D :D :D
    snart bara 5 mån kvar att jobba....

• Jessie76

Hmmmm... Jag vet inte jag om magen. Jag har båda tidigare gångerna fått grav-magen före ultraljudet och jag är mer än smårund

Tror du inte det beror mer på hur man bär och vem man är? Det tror då jag. Har en kompis som är svinsmal (typ 180 och 50kg)och hon har fått två. Syntes inte att hon var grav förrän efter över halva känns det som....

• nu är jag fruL

snartis BRA chef!

jessie: skönt att illamåendet börjar släppa för dig med. Illamående är min största skräck faktiskt...

Ja hoppas kunna rida fram till 6 måndagen...kanske är lite optimistiskt...men vi får vel se.

nenne: har inte hunnit skaffa en leksak än
    tror jag vet vilken jag ska ha...men tiden räcker inte till för att gå och shoppa roliga saker. Just nu är det shopping till resan som står på agendan. och det är så himla jobbigt att gå på stan när man är så här trött. Jag hatar ju att gå iaffärer i vanliga fall, men nu när jag bara vill sova...

• nenne78

MIndre
    aaah men då vet jag vilken det är. Blir det alltså succé med nosen? Har kollat på en sån.
    Det finns ju en ljusgrön som ser ut som en mullvad som håller i en blomma också. *s* Mycket som blev det nu...

• Liten med Mindre

:D Det är en väldigt uppnosig delfin Nenne. :D

• nenne78

men herregud jag låter ju helt desperat.... *suckar*

Jag har världens bäste man! Igår skulle jag ha brunch för mina vänner som jag var ut med i lördags, innan de åkte hem till Dalarna (de sov hos en annan kompis). Då gick han upp tidigt för att baka bröd, fixade och donade och gjorde fruktsallad, hällde yoghurt och honung i fina glas till och åkte och hämtade dem eftersom de inte var i körbart skick. Sen åt han i vardagsrummet.

• nenne78

Mindre
    jag går på dina rekommendationer... Men måste nog prova det där på teknikmagasinet som Cicci tipsade om också. Här ska bonkas!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???