• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

ooohoo! Koko! Vad kul att få hänga med dig då! Spännande! När får ni reda på när det blir ivf?

• Snart så....

hej tjejer,

Nu är jag åter på jobbet :(

Pinocio hade varit stolt över mig idag, ljugit så förbenat :D :D
    Min chef blev så ställd när alla kollegor frågade varför jag var borta så han flummade ihop en historia som JAG har fått backa upp hela morgonen!! Hahaha vilken låååång näsa jag har nu

Annars sover jag superdåligt och drömmer massa skumma saker och har jättenästäppan ARNE.

Usch vad trist för er som fick mens!!

• nenne78

AAAh *fick snartis näsa i ögat*

• nenne78

hej snartis! Hur är det med dig? Förutom långnäsa (jobbigt att ha sån nästäppa när man har så mycket näsa att ha snor i), sömnsvårigheter och allt.

• nenne78

Mindre
    det här kanske vi har diskuterat förut... men gifte du dig i Falun?!?

• Bröllopstokiig

Hej Snarits...

Har du berättat för din chef få alltså??
    Jag har med nästäppa, jag har haft det nästan hela tiden. Köpte 2 st näspray på apoteket i går, jag lär bli beroende av dem!

Skönt att du är tillbaka, men jag vet, det kanske inte är så kul Nice att vara hemma ett tag, jag skulle gärna ha varit det själv!

Cicci är tok trött idag. Hade fest hemma i lördags. Phuu först städa ut julen, sen duak fint och handla och sen laga tre rätters middag... Efter kaffe och avec var jag helt slut, och gästerna ville inte gåhem förrän 02:30. Då hade jag druckit så många espresso, så jag var helt speedad. Somnade och sov endast 4h, grrrr, så idag är jag sombi!

• Liten med Mindre

Nenne - nä, lite mer norrut. Men i Dalarna var det.

• nenne78

ah... såg i en annan tråd att du hade samma frisör som mig nämligen. Nu ska jag sluta vara Sherlock.

• _koko_

Hej snartis!! Började undra om det i själva verket var dig som polisen letade efter i förra veckan... :D

nenne - Jag har precis mailat kliniken, så jag har ingen aning än så länge. Men jag bör ta minst 4 sprutor har jag hört, så före mitten på maj blir det sannolikt inget.

• Liten med Mindre

Hon var duktig tycker jag. :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???