• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

FruL: sö-on = söndag måndag tisdag onsdag :D

Så mycket pistolen håller... :D Just nu känner jag mig som en riktig slemblobb - så det måste vara dags!

Om du känner dig bättre av att veta så har jag kompisar som också var outsägligt trötta i början. Håll ut!

• mugglesfan

Mannen tycker nog att magen blivit lite större men jag har ju en mage som växer som en boll när jag äter typ 3-rätters för att sedan nästa morgon vara platt, så jag tror mer att det är mat och mindre träning som ligger bakom än ngt annat. Jag gick precis in i v9 så jag tror inte magen börjar synas än.

fruL: japp musklerna tar helt slut, det har jag också märkt.

Annars är mitt största symptom (och nästan enda faktiskt) att mitt humör är PMS-igt. JAg är lättirriterad och känner mig alltmänt sur och grining - inte roligt. Men jag borde vara glad att jag sluppit illamåendet istället!

Jag skrev ett jättelångt inlägg förut men det stoppades av BTs jävla dumma filter, förmodligen för att jag skrev ett svar på Ciccis inlägg om vad VUL-apparajten är för ngt. Och då blev jag ännu surare när mitt långa inlägg försvann. Jag ska nog inte vara här idag för jag känner mig SKITSUR och ska inte dra ner tråden. (Jag har dessutom inget reellt som tantbesök att deppa för...)

• Liten med Mindre

Cicci - jag förstår verkligen inte hur en 13 centimeters Pick'n får plats i din lilla mage. Det måste vara Houdini som slingrat sig runt alla organ och så. :)

• nenne78

frullan!
    har ni hittat någon kompis? En färgglad, ådrig, snurrande pryl som går på batteri eller vad blev det?!?!

Jag måste handla NU! OH vad glad han skulle bli!

• Snart så....

tycker nästan det är konstigt att ingen på jobbet sagt något om min mage??
    Fast i början ser man nog bara FET ut :(

• Liten med Mindre

Nenne - jag har blivit bästis med en delfin... ;)

• mugglesfan

Förresten, ang schampo: jag har inte köpt ngn liten behållare till schampo och mitt favvoschampo finns nog inte i den storleken så då får man köpa en sådan liten tom och sedan hålla på och hälla över. Mäckigt blir det. Näe det var bättre förr... Funderar på att utnyttja hotellets schampo istället även om det säkert är skit. Men bättre att få med sig väskan i Amsterdam...

• Liten med Mindre

Satsar på att delfinen gör sitt när grottan blivit fylld av vaniljsås...

• mugglesfan

Snartis: jag tror inte man vågar säga ngt i början för som du sa, tänk om det bara var att du gått upp några kilo?

• Snart så....

Mindre, vänta bara tills du får plusset då blir du en tvättäkta slembobba!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???