• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

nä, jag tror inte det. *hoppistuds*

• nenne78

eller.. jag tror säkert att du fått mat i magen, snartis, jag svarade frullan... HAHAH!

• nenne78

*rapar högljutt*
    MAAAT!!!

• Snart så....

mätt och belåten än sååå länge...

pratade just med chefen och så trevlig och förstående har jag inte sett/hört honom någonsin. Puuhh allt är grönt och har sagt att jag troligtvis bara kommer att jobba juni ut. De måste redan nu börja planera för ersättare osv..

• mugglesfan

Tack för att jag får vara i tråden ändå fast jag är så tråkig just nu. Jag behöver ingen deppmantel egentligen, mer en surmantel

Cicci: det jag skrev förut som inte gick igenom BTs dumma filter var att VUL lät k*inky...

Syrran: jag håller med, det låter definitivt som ett tidigt MF. Enda positiva med det är i så fall att du vet att du kan bli gravid... Men jättebra att du kollar upp det, speciellt om det nu var ett MF, så de kan se om du behöver ngn skrapning el om allt kommit ut.

En annan dum fråga: en av mina kompisar sa att man inte ska bada bubbelbad om man är gravid pga infektionsrisken??? Ngn som vet om detta är en myt el om det stämmer? Bastu har jag hört om men det trodde jag var för att värmen inte är bra för fostret (men det kanske också är en myt?). Varför skulle det vara mer risk för infektion om man är gravid?

• mugglesfan

Jag ska inte kläcka ngt på jobbet förrän framåt mars. Jag vill definitivt ha mitt lönesamtal först, ska passa på att kräva lite mer i år eftersom det förmodligen blir lägre nästa om jag är mammaledig!

• mugglesfan

Måste klaga på BTs filter - det är så urbota dumt och grovt. De stoppar tydligen inlägg som innehåller vissa ord som k*inky, och f*ucking men vad uppnår de med det? Vill man skriva det så är det ju bara att infoga ngt annat tecken emellan, så smart är tydligen inte filtret. Och vaddådå, stoppar de olämpliga inlägg med den grova metoden - skulle inte tro det... Osmarta programmerare...

• Snart så....

muggles, har oxå hört det där om bubbelbad, antar att infektionsrisken är mkt högre på tex urinvägsinfektion.
    Jag kommer nog hålla mig borta från bubbelbad, fast kanske mer för att man ser ut som en valross när alla andra är smala och fräscha hahahahah

• Liten med Mindre

Muggles - menar du bubbelbad som i badskum, eller jacuzzi?

Jag tror att det är offentliga jacuzzis som du ska undvika. Vattnet cirkulerar länge vid lagom tillväxttemperatur för bakterier. Badskum i badkaret hemma är nog ok. :)

Men kolla med en BM för säkerhets skull.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???