• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Jessie76

Skäms å säga men vi har inte haft nåt...
    Jag har absolut ingen som helst lust nu så han får vara utan.... Elakt men så är det..

Muggles - konstigt, jag hade ju lika! Monsterblödning innan det tog... Fler som haft det så? Intressant..

Men nog har man mens trots utebliven ÄL. Men den kan vara annars tydligen. Inte lika riklig/lång har jag hört.

• Page

Tänkte samma sak som du Mindre!

• Page

Åh, nu hoppas jag på en monsterblödning!!!

• Page

Om man har så ont i brösten som du har Jessie så kan jag förstå att 6 inte lockar.

• Snart så....

Inget 6 här heller :(
    men kanske inte så konstigt när man blött, haft ont i magen, illamående, jätteonda boobs....
    då blir man inte såååå pigg på 6 och det gäller inte bara mig utan även sambon. Nu börjar jag må bättre så nu börjar man "vakna" igen :D

• Bröllopstokiig

Jag hoppas verkligen inte jag pratar i sömnen, jag har aldrig sett den karlen i hela mitt liv och han var från Ryssland, hur sjukt är inte det, men sex det hade vi
    Hade önskat att det var med maken i drömmen med!
    Vi kör på som vanligt, men jag mår ju bra med!

• Snart så....

åhhh min puckade BLONDA kollega har gjort det igen.
    Två delar som ska sättas ihop till en får hon inte ihop och så kommer tekniska chefen och suckar och säger:
    -VÄND på delarna!!
    -Åhhh kunde man göra det??
    DOOOOH :D :D :D
    Hon passar in om inte tom är mamma till många av blondin-historierna...

• Page

Ryssland? Ser pälsmössor framför mig...sånna som man har på huvudet alltså.

• Victory

Snart så: Det påminner om min puckade, blonda kollega! När Fuglesang var i rymden och vi diskuterade detta på en fikarast utbrast hon: "Men hur har han RÅD!!??"

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???