• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Page

Lapinette,
    Vin funkande inte för mig. Gå på starkspriten i stället!

God morgon Sweet, hoppas att huvudvärken har gett med sig!

Jag vet att när det är dags för oss så är det jag som kommer vara hemma hela tiden. Även om maken har eget så måste han jobba för att pengarna ska rulla in. Jag vet också att jag kommer vara rätt mycket ensam med barnet men det är ok. Det finns massor med saker man kan göra endå.

• Lapinette

Det finns alla sorters lösningar och varje par gör ju som de vill eller kan. Min kollega här har en man som är VD på ett stort företag och han skulle minsann vara hemma i ett halvår. Nu blev det inte så i alla fall...mycket snack.

Vi har inte pratat om vem och vad men jag tror inte min kommer att vara hemma i 6 månader. Så länge är inte ens mammorna hemma i Frankrike. Sen om han tar ett par månader eller vad som händer...det får vi se då? Först kanske man ska se till att bli gravid.

• Snart så....

cicci, flera chefer på mitt jobb har löst det med att de är hemma tex varje fredag eller så under 3 månader. Då får de lite tid hemma med barnet iallafall

• Storasystern

Cicci, har några kompisar där pappan är VD för ett företag (svenskt). Han var hemma två dagar i veckan och det funkade bra för dem. Kanske går att förhandla fram något sånt för er? Om det funkar med ditt jobb förståss...

• Lapinette

Page - starkspriten ska jag ta på lördag men då har nog redan tanten kommit !

• nu är jag fruL

åhhhhh barnvagnsmaffia
    FY vad mysigt vi ska ha.
    och jag säger som jag sa sist. vi måste åka på en mamma resa med de små. Till nåt eländigt turist ställe och bara sitta under ett parasoll med bibisarna
    Mysigt

vi ska hitta på massa skoj i barnvagnsmaffian.

By the way, den blivande barnvagns maffian kräver fler medsemmar sååååååå
    Lapinette, nu kniiiper du ingen röd tant!!!!
    och jag hade super mens känningar flera dagar innnan BIM, men mensen kom inte. Så vi fortsätter hoppas.

Mysigt snartis. Du jag och bebbarna i stallet.
    Kan du få rida en galen gammal galoppör Han kan behöva få sig en omgång av dig som är proffs! han är faktiskt himla skoj....men galen.
    Men vi passar ihop.

• nu är jag fruL

min maken vill absolut vara hemma
    Han skulle aldrig accpetera att bara jag var hemma. Men det kommer ju inte bli ett problem för oss....kanske

• Storasystern

Det är verkligen full rulle så här på eftermiddagen! Fler än jag som är svårstartad med jobb på måndagar??? ;)

• mugglesfan

JAg tjänar mer än min man så vi förlorar mer på att jag är hemma, men så är jag 3,5 år äldre än honom (och har mer ansvar)...

• mugglesfan

Och jag skulle aldrig acceptera att han inte vill vara hemma (och det vill han) för jag är en sådan bautafeminist!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???