• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

nu drar jag tjejer
    tack för idag och puss och PLUSS till alla

• Lapinette

Jag tänkte jobba hårt med bisolvon och rosenrot nästa omgång (i SA) medan denna ÄL blir en mellanomgång. Har ni hört den förut?!

Jag är ensam kvar här på jobbet med en dator som inte funkar som den ska så jag måste maila alla filer från en kollegas data...skam den som ger sig! Tycker det är riktigt skönt att vara tillbaka igen efter all släkt och mat!

• Liten med Mindre

Hej hej hunger-vännen Lapinette!

Mumsar själv på surdegsbröd, yoghurt och äpplen i salig blandning. För tillfället är magen relativt nöjd. Förmodligen får jag en hungerkravall precis före cyklingen.

Jag tränar oftast på Odenplan och Vasagatan. Ligger hyfsat bra till.

• Bröllopstokiig

Appropå att ni har ökat i vikt (Frullan) och att ni äter hela tiden (mindre och lappis), så måste jag säga att jag fick en våg av mamma i julklapp. Vägde mig efter jul och har gått ner 2 1/2 kg!!!!!!! Jag äter inte mer än vanligt, 3 ggr om dagen. Men det jag är torsk på är spenat, broccoli och glass! Sjukt va? Men man verkar inte lägga på sig så mycket av dessa grönsaker

Just det, Frullan, jag köpte reflexter till mina päron och deras hund i julklapp. Efter att pappa frågat om jag ville ha en liten 'Drya', så insåg jag att jag inte kan hålla det hemligt till julafton, så den 21a köpte jag en julgrupp till mamma och la de 3 refelxpaket i den och sa att de skulle öppna minipaketen redan nu.
    Hundens reflex stod det Lisa på (hennes namn) och på pappas, världens bästa farfar (han blev det 1/12, då min bror fick en dotter) och på mammas BÄSTA MORMOR.
    När hon öppnade säger hon bara, ja ja det blir jag väl någon gång. Sen inget mer!!!!
    Hon fattade inte!!!!!!!!!!! Sen säger hon igen att ja ja det kanske jag blir i framtiden, då lade jag till JA det blir du i JULI. Då gick det upp för henne!

De blev super glada!

• Lapinette

Själv är jag numera mestadels vid Odenplan då jag kan promenera hem därifrån men annars Hötorget eller Östermalm. Jag går ju alltid på klasser så Vasagatan är inget för mig även om mannen försöker locka mig dit (de få gånger han får för sig att träna så är jacuzzin mycket värd ).

• mugglesfan

Jag är också superhungrig trots mandarin och knäckemacka. Tänkte träna kl 18 och jag måste ha i mig ngt mer innan dess. From igår känns det inte alls bra längre att bli för hungrig (då kommer illamåendet).

• Lapinette

CicciL - vad sött! Min mor skulle nog fatta med en gång. Både hon, svärmor och hela franska släkten går nu och väntar. Förut tyckte jag att det kändes jobbigt men nu vid nyår då alla skålade och önskade oss en liten bebis så kunde jag inte annat än bli varm och glad. De vill ju bara så väl!

• Liten med Mindre

Buenas noches amigas! Hasta mañana!

:p

• Bröllopstokiig

Lapinette, tilläggas ska att min mamma hade tagit sig ett järn innan middagen och var lite slö i bollen just vid tillfället. Sen har hon just blivit farmor, så hon kopplade inte detta med mormor, det fanns inte i hennes värld. Hon sa att hon hade funderat på det men att hon inte tyckte att jag såg gravid ut, jag utstrålade inte något? Ja ja ja....

• Lapinette

Hur ser man gravid ut? Grön i ansiktet eller rosor på kinderna? Förstår om det inte var så klart för henne då hon precis blivit farmor. Här så väntar alla på minsta tecken ...trots tillökning i december i Frankrike (min mans bror).

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???