Appropå att ni har ökat i vikt (Frullan) och att ni äter hela tiden (mindre och lappis), så måste jag säga att jag fick en våg av mamma i julklapp. Vägde mig efter jul och har gått ner 2 1/2 kg!!!!!!! Jag äter inte mer än vanligt, 3 ggr om dagen. Men det jag är torsk på är spenat, broccoli och glass! Sjukt va? Men man verkar inte lägga på sig så mycket av dessa grönsaker
Just det, Frullan, jag köpte reflexter till mina päron och deras hund i julklapp. Efter att pappa frågat om jag ville ha en liten 'Drya', så insåg jag att jag inte kan hålla det hemligt till julafton, så den 21a köpte jag en julgrupp till mamma och la de 3 refelxpaket i den och sa att de skulle öppna minipaketen redan nu.
Hundens reflex stod det Lisa på (hennes namn) och på pappas, världens bästa farfar (han blev det 1/12, då min bror fick en dotter) och på mammas BÄSTA MORMOR.
När hon öppnade säger hon bara, ja ja det blir jag väl någon gång. Sen inget mer!!!!
Hon fattade inte!!!!!!!!!!! Sen säger hon igen att ja ja det kanske jag blir i framtiden, då lade jag till JA det blir du i JULI. Då gick det upp för henne!
De blev super glada!