• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

Eller kan alla på söndag som cicci föreslog (såg jag nu)?

• Frejis

Söndag passar jättebra för mig :) :) :) då får jag gå på rea på NK som börjar kl 12. Får väl nöja mig med det och kompensera mig själv för det jobbiga minuset som jag har fått. Pappersmuffandet är i alla fall över för den här gången eftersom syndafallet har börjat. Ont i magen, usch... i framtiden fortsätter jag att följa den orubbliga principen "inte gravid så länge motsatsen har bevisats". Vad det du som skrev så, Mindre?

Fick tid hos gyn nästa onsdag, får se vad för behandling han hittar på nu. Det känns att en remiss till ivf vore enklast, då skulle jag slippa vänta på ägglossning, pluss, få mens och hålla på med hela karusellen.

Hm, vissa är visst lite kinkiga och sura idag *pekar på mig själv* borde kanske gå och handla lite på rea? ;)

• Liten med Mindre

Jo, du får låna min princip Frejis. Delar gärna med mig. Fast jag kommer att ha svårt att följa den ifall kroppen luras nästa gång också. Men på makens fantasifärder följer jag inte med.

Motion är ett billigare sätt än shopping att pigga upp humöret. Fast när det rinner till är jag nog förvisso varken sugen på motion eller kuta på stan. Rysningar av tanken på en provhytt.

• Liten med Mindre

Säger förresten "kanske" till söndag med. Vi har inte hunnit synka oss hemma än. Vore skoj och gott att ses. Ni brukar ju pigga upp mig den här tiden i månaden. (Undrar hur det kommer sig att alla dejter varit just runt BIM?)

• Frejis

Tackar så mycket, Mindre :) jag blir nog på bättre humör när jag får komma ut och titta på alla fina plagg och färger. Om det blir någon provhytt avgör magen... men motion i vanliga former, dvs på SATS, kan jag glömma. Kanske en lång promenad... som avslutas vid närmaste puben med en fet hamburgare och en öl.

Jag undrar om det kan vara rosenroten som gör att symptomen före mens blir starkare. Den här gången kändes definitivt annorlunda än tidigare.

• Liten med Mindre

Japp - stabbig mat ska det vara dessa "röda" dagar. (Tänk om de verkligen vore röda i kalendern också - så att jag fick vara hemma...) En sallad går verkligen inte ann. :)

• nu är jag fruL

usch kolla kläder det värsta jag vet. jag skulle dock verkligen behöva det...
    ihhhhh vad trist.

Jag ska kolla upp hur min helg ser ut lite närmare. vore skoj att ses. kommer dock bli grymt sugen på öl....

åhhhh idag är jag så sjukt trött. jag får ingenting alls gjort. orkar verkligen ingenting

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

• _koko_

Jag HATAR reor, men gillar att köpa kläder annars. :)

Tycker du gör helt rätt frejis som shoppar, nåt måste man ju få unna sig!! :D

Kolla upp söndag allihop!

• mugglesfan

Frejis: kul att du är här igen! Hur länge hade ni försökt - ett år? Jag vet att du skrivit det vid ngt tillfälle men har glömt tyvärr... Så ni går på utredning? Hur går sådant till eg? Måste du ligga på själv för att få behandling (tänker på det du skrev om att boka gyn)? Många frågor...

Izzie: jo vi har en lista men den senaste versionen låg på kokos dator som har pajat, så vi borde leta upp den senaste uppdateringen här i tråden (men vem orkar det? ) och uppdatera den.

Jag vet att listan kom upp efter att jag plussat (alltså efter 18/12) men har den uppdaterats efter det? Var det ngn mer mellan mig och Eden? Annars kan jag leta runt 18:e...

• Snart så....

hej hopp

min sambo överraskade mig igår med att komma hem vid 15 och bara mysa med mig i soffan, HÄRLIGT!!!

Har sovit sååå dåligt i natt, spyfärdig hela tiden
    så idag är jag supertrött och illamående, tur att jag är sjukskriven så jag bara kan slappa hemma. Ska vila lite senare på em.
    kom och tänka på alla symptomer jag har
    *illamående
    *hungrig-äta konstant i små portioner
    *rapar så fort jag ätit något
    *svinont i brösten
    *molande värk
    *törstig
    *täppt i näsan
    *TRÖTT
    *svullen mage
    *cravings för salt/stark mat, mjölk
    *gråtfärdig för ingenting
    kommer säkert på flera symptomer hahahah

För mig är nog söndagen ett bättre alternativ att träffas fast vågar inte spika något (beror på hur jag mår)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???