• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Jag vet, men det är härligt med!
    Jag satt och berättade för min make i går att du hade plussat och mindes hur vi sen kände det, jag funderade just på vad som gick igenom era huvuden i går och vad ni samtalade om

• viktualia

FruLlan skrev: "livet kommer aldrig mer bli sig likt...vilken resa!!!!! "

Det är det som är så HIMLA läbbigt.. baaa ....

/Vickan
    som fortsätter knapra p-piller ett tag till.. och under tiden använder den här tråden för att inse att det är dags för förändring i livet hur j-la läbbigt det än verkar...

• Liten med Mindre

Ja..förändring blir det. Hihi, kul att följa er och se vad som händer. Tankar och funderingar. :)

Fast min mage har ännu inte fattat att det INTE är någon förändring på gång. Fortfarande hungrig. Eller, så klart, förändringen är ju att jag blir tjock om rumpan och inte magen om jag fortsätter äta så här.

• nu är jag fruL

ja det är många tankar

Självklart är vi överluckliga båda två. maken fällde tilloch med glädjetårar. Men samtidigt... det kommer bli annorlunda.

men vi kom fram till att vi är båda färdiga som männsikor, om ni förstår vad jag menar. Vi har inga inre drömmar om att tex vandra i nepal ett år eller prova på munklivet eller att bli rockstjärnor (eller maken joo men men )

så vi är redo för barn. Vi ä5r klara med utbildningar osv och har jobb och bostad osv.

men viktigast av allt är att vår kärlek är beprövad sen många år. Vi vet att det är vi och att vi kommer klara av alla hinder tillsammans. För det måste man nog vara beredd på. Hur underbart allt än kommer bli så KOMMER det bli jobbigt.

Först med alla vakande nätter, sen trosåldrar, tonåringar osv.
    Men vi känner i allfall att vi har en super grund att stå på och det känns skönt.

• BrudSommar2006

Hej, hej, några datum på gravidlistan försvann vid senaste uppdateringen men det spelar ju ingen stor roll. Kul att ha en uppdaterad lista nu i alla fall!

• nu är jag fruL

mindre: du ska inte bara FÖLJA oss. Du ska MED på resan! så det så!!!!

och vickan.. jag tror att denna resa skrämmer de flesta lite granna. Även fast man är HELT redo som vi är...

• nu är jag fruL

hejsan brudsommar
    vi valde att ta bort några som ändå aldrig är här. Då finns det liksom inte så stor anledning att de är kvar...

• Liten med Mindre

Det kanske var datum för gravid, försökt sen etc brudsommar menade?

• nu är jag fruL

ahhhhhhhhhhhhhhhh
    återigen har mindre falkögon
    datum fattas...
    sånt såg inte jag

• Liten med Mindre

Nåja, folk får väl fylla på om de känner att de vill ha bort ett frågetecken från sin rad. :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???