• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

ahhh jobba ikapp är inget roligt att börja göra vid den här tiden :(

• nenne78

koko
    förutom att jag inte började skjuta skarpt förrän i oktober så är listan OK.

HAHAHA!!! BRUDAR! Nu får jag sälla mig till den exklusiva skaran - ni som ska göra ultraljud alltså. Fast jag ska bara kolla in mina stenar och checka så att inte aortan har blivit större (att det är pga den jag har ont i magen alltså). Hade varit kul att få titta efter en böna med pitt.

• nu är jag fruL

finns vel ingen anledning att boka av tiden riktigt än va? ge inte upp gumman!

• nenne78

men vafaaan kan man inte göra en ) utan att det blir en smiley (de där sista röda var meningen)

• Snart så....

näää men jag var ju där i söndags så det tar väl tid antar jag, ska pröva ringa imorgon och tjata lite

Ja MamaMia pratar alla så gott om men det blir en bit för mig att åka. Ska inte byta förrän jag varit hos Sös

• nu är jag fruL

galningen
    heeeeeeeeeeeej
    värst vad du vart tyst idag

jobbigt med data strul lapinette skulle aldrig orka börja jobba nu. Måste du få klart något eller?

• nu är jag fruL

snartis
    näe avståndet och att det är lätt att ta sig dit verkar vara bland det viktigaste trots allt...

• Frejis

Nu har jag shoppat klart :) skaffade bla en ny kostym och känner mig nöjd. Fick ett presentkort i julklapp från maken och var "tvungen" att göra mig av med den ;) inte riktigt, men shopping och mens har funkat finfint ihop. Den här gången :)

Stackars Snartis, vilka symptom. Din sambo är dock riktigt gullig, det borde hjälpa en hel del.

Jo, något helt annat - julsakerna brukar jag iaf ha länge. Gärna till mitten av januari eller så. Börjar med dem senast första advent (maken blir inte så glad att julorgiet påbörjas tidigare än så). :) :) Hur gör du Snartis?

Muggles - jag har funderat en del hur man ska räkna alla försök och när de i så fall börjat. Vi har hållit på i snart två år, men har inte kollat med stickor etc så extremt många gånger. Det har inte blivit några barn och det hjälper inte om vi tänker på det eller låter bli, kör med olika ställningar, osv. Utredningen påbörjades ngn gång i augusti september (om jag minns rätt), inga fel konstaterades, jag fick pergotime utskrivet och skulle komma tillbaka nästa månad om jag inte blev gravid. Eftersom det hela började känns "något" mekaniskt struntade jag i det och skulle inte gå nu heller, men min man vill att jag ska och det känns att jag inte kan säga nej till honom. Jag vill inte äta hormoner i onödan eftersom jag mår så otroligt dåligt och konstigt av dem. Får se vad gyn säger nu på onsdag och vilken behandling och alternativ de föreslår. Det kan ju vara någonting betydligt mer komplicerat som man inte kan se med blotta ögat. Eller så är det inte vår tur att bli gravida än.

• Snart så....

aortan blivit större???? det där lät inte så roligt, trodde inte den kunde växa?

• Frejis

Ytterligare ett falskt symptom - yrsel. Kanske dags för den feta hamburgaren, eller...? ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???