• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

ha ha ha
    ja min make skulle nog också fly av 70 dagars pms...det har nog varit illa nog ändå med mina svängningar

jag tror faktikst att vi alla nästan mer eller mindre varit skengravida under hösten. Hur kan man annars förklara alla våra symptom som vi verkligen kännt. Vi kan ju inte ha inbillat oss ALLT eller...?

• Snart så....

I´m back

Var tvungen att lägga mig ner och vila ett tag *suck*

Frullan har du bestämt till vilken BM du ska gå?
    Kom och tänka på att jag har min tid den 17 jan men får kanske avboka den och skriva in mig någon annanstans. Ska höra vad sös säger om det.

• _koko_

Snartis - helt rätt, vila och ta det luuuugnt nu, känner mig dock trygg med att du har en fantastisk fästman. :)

• _koko_

Nu måste jag tyvärr dra, ska lååångt ut i förorten och hämta en bil!
    Kram på er allihop tills i morgon!!

• Snart så....

ja han är för go ibland :D :D

har vi bestämt något ang helgen?

• Snart så....

kram kokos och kör försiktigt

• Snart så....

har alla gått för dagen när man väl lyckas hasa sig in här?

• Lapinette

Nej, jag är precis åter efter datorkillen har försökt att återuppliva min dator. Fast jag är nog inget trevligt sällskap, måste jobba ikapp på något sätt.

• Snart så....

hörrni tjejer, när kastar ni ut julsakerna? funderar på tt börja imorgon så har jag något att göra här hemma.

• nu är jag fruL

väääääääääänta kokos
    har ni köpt ny bil eller????
    Kör försiktigt och puss
    trots att du inte svarat på mitt mail

SNARTIIIIIIIIIIIIIIIIES

kul att du dykt upp gumman lilla
    har hört mycket gott om mamma mia som ju ligger lägligt till på söder. MEN de har bara öppet till 16 på dagarns...vilket ju blir svårt när man jobbar.... men det kan ju gå att ordna.
    Annars finns ju gamla stan och barnängen som ju är lite längre dock. Sös tror jag också har... men mamma mia ligger bäst.

Har du inte hört något från sös än?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???