• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

Vad sägs om den här (återigen uppdaterade) listan:
    A.M. , Stockholm , 37 år , ? , Livia född 16/11
    BrudSommar2006 , Stockholm , 35 år , augusti 06 , Gravid 15/9
    Skärgårdsbruden , Stockholm , 29 år , november 06 , Gravid 9/11
    CicciL , Stockholm , 32 år , juli 06 , Gravid 12/11
    Nasse7, Mjölby, 29 år, augusti 06, gravid 20/11
    Jessie76 , Luleå , 29 år , ? , Gravid 5/12?
    Snart så... , Stockholm , 28 år , juli 06 , Gravid 9/12
    mugglesfan , Göteborg , 35 år , augusti 06 , Gravid 18/12
    Eden-06, Lund, gravid 23/12
    Ljuvlig?, Göteborg, 31 år, gravid 31/12
    FruL, Stockholm, 32 år, augusti 06, gravid 1/1-07

_koko_ , Stockholm , 28 år , juli 06
    Lapinette , Stockholm , 36 år , juni 06
    Mindre , Stockholm , 32 år , juni 06
    sweetstreet , New York , 33 år , augusti 06
    nenne78 , Gävle , 28 år , oktober 06
    Moppy , Stockholm , 29 år , oktober 06
    pirr! , Göteborg , 29 år , september 06
    Storasystern , Stockholm , 30 år , juli 06
    Frejis , Stockholm , 33 år , jan 05
    start september , Stockholm , 30 år ,
    Page , Sörmland , 30 år , oktober 06

Brudsommar och Skärgårdsbruden fick tillbaka sina grav-datum Vart tog Skärgårdsbruden vägen förresten? Undrar hur hon mår?

Har varit på möte hela dagen och nu är det dags att pallra sig hemåt.

Frejis: jag skrev 'jan 05' på försökt-sedan på dig iom att du skrev att ni försökt i 2 år. Men eg kanske det inte är sålänge om ni försökt lite av och till? Iaf, har de även kollat spermiekvaliteten på din man? Jag antar det eftersom ni genomgått undersökning men jag läste någonstans att det var ngn spermieundersökning som man inte alltid gör och som kan vara orsaken till att man inte hittar ngt fel. Ska se om jag hittar den sidan igen där det stod...

• Snart så....

ohahahahha näää det är INTE skönt!! det ska vara en mjuk och bred totto att sitta på som rör sig behagligt

• Snart så....

nu ska jag masa mig ut en sväng, ska hämta sambon från jobbet

Kram på er alla tjejer

• mugglesfan

Lapinette förresten: hörde igår att du fått SA-tips av min smygläsande vännina (i en annan tråd alltså). (BT-)världen är liten...

fruLlan: när var det ni skulle iväg? Var det safari i Kenya/Tanzania ni skulle på el minns jag fel?

• nu är jag fruL

snartis
    Näe gillar INTE att rida barbacka.
    jag fattar inte de småtjejerna i stallet som älskar det- Även på den här hästen. vad gör jag för fel.
    det spelar liksom ingen roll att hon går lugnt och skitfint på tyglen det gör ont som attan ändå.... sitsen visst men va faaan....

• nu är jag fruL

hej mugglan
    'japp safari i tanxania och sen sol och bad på paradisöar.
    men läkarna vill INTE att man åker till tanxania som gravid. Eller för den delen till något malaria område...

• nu är jag fruL

tanzania ska det stå...men det fattar ni vel

vi åker i början av febr

• Frejis

Muggles - japp, min man har gjort ett s k spermaprov och allt var i sin ordning.

Skriv april 05 vid mitt namn nästa gång i listan, vilket är det egentliga tiden. Min man och jag diskuterar fortfarande hur man räknar försök ;) men det var då vi slutade skydda oss.

Maken är på väg hem - dags för middag :) trevlig kväll tjejer! :)

• Frejis

Frullan - vad märkligt det kan bli. Minns hur du skrev om resan och att den bokades, och nu är du gravid. Livet är visst spännande, din historia visar återigen att man egentligen vet ingenting om det som kommer att hända. Kul :) blir glad för din skull :)

• Lapinette

mugglesfan - visst är världen allt bra liten. Vad har hon för namn? Har fått otroligt bra tips på den tråden och helt gått på deras rekommendationer när det gäller hotell och safari.

På tal om liten värld så listade Brudsommar ut vem jag är. Förutom detta så har jag fått spetsen till min bröllopsklänning av en BT-tjej, skålat i champagne på Franska nationaldagen med en annan och så var det syster till en BT-tjej som klurade ut vem jag var när vi var på samma bröllop i somras. Så särskilt anonym här inne är man inte!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???