• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • start september

Godnatt Sweet, ska sova lite nu för att imorgon vara flitig. Hoppas att den försvunna ÄL kommer snart!

• sweetstreet

Tack september!
    Jo jag ska fortsätta leta.

Hahaha! :D Ja det vore något det, att gå in på FL och ge de tipset om att nysa rejält! Och sedan spreja nässprej!!!!! ;)

Sov gott!

• nu är jag fruL

morrn morrn
    alla plussjagare, skengravida och gravida

hur har ni det?
    Alltid lika trevligt att komma in och se att nattpasset har snackat på i vanlig ordning Även fast sweetan verkar ha slagit i huvet och JOBBAR oj oj oj det verkar vara full kaos där på andra sidan atlanten
    Hoppas du hittar din böj sweetan!

hur mår min käre lilla snartis idag? hoppas allt är bättre och att sös snart hör av sig! Och hur mår min lille kokosflinga? Tänker på dig en massa!

Stick i nedre delen av magen låter sannorligt misstänkt!

mindre: hoppas att det inte satt igång för fullt

Själv mår jag som ett lass skiiit! Usch så totalt förkyld och genomtrött. Hade jag vart hemma i stockholm hade jag stannat hemma idag...men är ju i hålan så det är lika bra att jobba... men är helt slut redan

pigga upp mig tjejer

• nu är jag fruL

är förresten mycket farsinerad av hela nässprejs teorin
    ha ha ha

men låt tjejerna på FL vara galna och flumma runt här i lugnt och ro. Jag tycker att det är skönt att det finns fler forum. Ett för de som är galna och ett för oss som ...också är galbna ... fast på ett mer galet sätt

• mugglesfan

Gomorron i ottan!

Attans, igår när jag uppdaterade listan glömde jag ändra Frejis startdatum, ska ju vara maj 05 och inte jan 05. Kanske koko har koll på detta så det kommer med nästa gång? Det blir lite tjatigt att klistra in listan en gång till...

Jag håller med - kul att nattpasset hållit igång!

Jag har också tänkt på att Moppy försvunnit. Undrar om hon undviker oss för att det känns för jobbigt att vara här? Synd i så fall... Hoppas hon kommer tillbaka!

Dagens symptom (jag har slutat noja om en död böna i maggen för nuförtiden har jag ju faktiskt lite symptom): sur uppstötning. Hmmmm, har aldrig haft det någonsin i mitt liv så det måste vara graviditeten. Förutom det så äter jag mycket hungrigare än normalt, har hård mage, och ömma bröst. Men bara svagt svagt illamående ibland, för mig värst på kvällen faktiskt. Men ingen fara än så länge, det går att hantera, så jag klag' int'.

• mugglesfan

"äter jag mycket hungrigare..." Oj, där ändrade jag visst bara halva meningen. Men ni fattar...

• nu är jag fruL

hejsan mugglan
    Klart vi förstår...????

ja usch känns inte kul om moppy undviker oss för att det blivit för jobbigt...men jag tror ändå inte att så är fallet. Kanske hon bara är ledig och precis som jag gjorde befinner sig på ett ställe utan dator....
    bara det inte hänt något trist....
    hoppas hon hittar tillbaka.

men vart är alla andra galkningar

• mugglesfan

fruLlan: vad jobbar du med egentligen? Är du ngn slags expert el varför är du så viktig för det där hålan-projektet? Jag är nyfiken i en strut - hoppas du kan avslöja vad du jobbar...? El blir det för "avslöjande" vem du är?

• Nasse7

Symptom för Nasse7: :)
    Illamående på morgonen till och från, tröttare än vanligt på jobbet, skitont i brösten samt djävulskt varm på kvällen och natten...
    Och mannen fattar inte hur ömma brösten är, han hoppar på mig som vanligt i soffan medan jag skriker i högan sky. ;)

• nu är jag fruL

hmmm min roll i hålan... whiiii började genast tänka snusk... tihi

noja mmin roll är dubbel....
    projektledare och inköpt konsult med "expert/special" kompetens...
    ähhh vete faaan egentligen....men jo så är det....

kul men inte när man mår pyton...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???