• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

FruL, får se hur jag gör. Brukar glömma någon dag här och där utan bekymmer, så om jag råkar glömma dagen runt böj så gör det nog inte så mycket. (Har haft medicin i 6 år utan återfall.)

Å andra sidan kan vi kanske nöja oss med att mata även mannen med bisolvon den här gången, och ta till andra metoder nästnästa gång om det behövs.

• Bröllopstokiig

Oj det var ett par sidor sen jag gick i går vid 16 tiden. Jag gick också och shoppade lite i går, jag hittade en svart klänning som jag kan växa i, så för en gångsskull var det rätt kul att verkligen shoppa. Billigt med på rean

Gud vad massa symptom ni har tjejer! Kul för er! Jag är lite täppt i näsan i allafall, det kommer och går, jag tror det är grav symptom snarare än förkylning på 'g'.

Ja, vad ska vi göra nu i helgen då? Ska vi köra på en brunsch på söndag i stället?
    Jag skulle gärna göra det!
    Om Ni inte följer med så går jag själv

• nu är jag fruL

söndag passar bättre för min del. Men en viss reservation för om jag blir ÄNNU sämre...men det kan jag nog inte. Så söndag fungerar för mig. Mornington?

hmmm by the way...satt och funderade på Mamma Mia och jag kom på att de kanke har längre öppettider på östermalm...men jagb ska ringa idag.

• start september

Bunkrade Berocca igår, köpte så att det räckte över nästa ÄL och fram till nästa BIM. Tjoho - nu måste det funka

• nu är jag fruL

Berocca tog jag med
    ha ha ha
    HELT piller besatt!
    men se till att peta i maken också!!!!!! Ni är två som ska vara på topp!
    Håller alla tummar.

mitt problem med berocca är bara att det smakar så illa.... får accociationer till någon vitamin i barndomen...urk...

• Lapinette

Mirakel händer! Jag menar detta par har en minimal chans att bli gravida normal väg och gör IVF och annat för att bli det och så blir hon gravid helt normalt i alla fall. Blev så glad för deras skull och igår när jag träffade henne berättade hon glatt om hela graviditeten, träning före och efter samt att hon sa att hon absolut tyckte man skulle gå till läkaren och ljuga när man provat att bli gravid i 6 månader. Jag sa då till henne att det är där vi är nu men min läkare säger 1 år. Hon sa - byt läkare, gå någon annanstans och ljug! Jag kan inte ljuga .

• Lapinette

Förresten tjejer, har varit inne och tittat på fotona (de nya som tillkommit).

• mugglesfan

Lapinette: uppmuntrande läsning!

Jag tänkte särskilt på det under julen när vi berättade för familjen, bla min mans syster. De har ju försökt i ca 1,5 år, gjort undersökning (inget fel hittades) och nu går hon på hormonbehandling (pergotime?). Det kändes lite dubbelt att berätta att vi skulle bli föräldrar, efter bara 5 försök. Men hon visade inget utan verkade jätteglad för vår skull (och hon ska ju bli faster ) - det är starkt tycker jag! Jag var på vippen att fråga om hon använt ÄL-stickor men kunde inte med (jag känner henne inte så på djupet) JAg får lita på att hon försökt "allt"...

• mugglesfan

Jo Lapinette, det kan du! Ha inte dåligt samvete för det! Varför ska du "slösa" bort ytterligare 6 månader??? Visst, du kanske blir gravid nu under våren iaf och då är ju ingen skada skedd, men blir du inte det så får ni hjälp snabbare.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???