• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Lapinette

muggles - är dessutom otroligt dålig på att ljuga och således en dålig kortspelare. Hmmm...vi ska ju få en son i slutet på året så jag har några månader på mig .

• nu är jag fruL

hej moppy skönt att höra att du mår bra.

tack för grattis. Jag har fortfarande inte fattat det och kom i morse på att Näe det måste vara fel jag KAN bara inte vara gravid! Så jag måste ta ett nytt test i helgen HELT klart.

Jag kan säga att vi 6ade varje dag 1 vecka runt ÄL. Vi lyckades med det för att maken kom och hälsade på mig i hålan (staden ) och att jag enligt inrådan kastade mig hem från hålan då böjen kom.
    ALDRIG haft ett bätttre skäl till att skita i jobbet

Vi körde bakifrån, det ska ju vara bra om man har lutande tapp.

Jag åt MASSA piller: omega 3, Rosen rot, Bisolvin, Berocca, Mitt val kvinna.

Maken tog berocca, omega 3 och vitamax man. samt lite RR, kan säga att han inte tog alla piller varje dag...men nästan.

Symptomen kom såp snart som ett par dagar efter böjen.

• Moppy

FruL: vad hade du för symptom innan plusset?

• Moppy

...och hur länge körde ni EFTER böjen? (jag hade böj i måndags)

• start september

Muggles,

jo det var jag. Känner lite då och då, men tyvärr kan det vara urinvägsproblem också.

Enormt sugen på mat har jag varit sedan nyår, men det kan också vara sviterna sedan julen.

En pytteliten blodstrimma kom i förrgår.

Jag försöker att hoppas lite kontrollerat

På apoteket igår var alla tester slut och tur var väl det, annars hade jag väl börjat testa 5 dagar före som den testmissburkare jag är...

• Lapinette

Och jag som försöker hålla min man borta från mig för att endast köra varannan dag (har ju provat varje dag förut och det har inte funkat). Hmmm...ÄL borde vara idag för mig så det lär bli ett försök ikväll igen utifall att. Denna gång utan några som helst piller men med mindre stress.

• Lapinette

september - har du BIM nu i dagarna? Sorry om jag inte riktigt hänger med. Har noll koll när folk BIMar här inne.

• Liten med Mindre

Hej Moppy - kul att du är tillbaks i cyberrymden. :)

Jag försöker komma på mer bra saker för att lätta upp det röda, onda, illamående elände som pågår. Det visade sig att maken jobbar natt nästa vecka - veckan FÖRE ÄL! Så jag slipper pressa simmare ur en trött disktrasa den här gången. Bra va!

(Förstår att det mest roar mig, men det är alltid något.)

• start september

Lapinette, inte lätt att hänga med på allt här tycker jag heller.

BIM i mitten av nästa vecka har jag.

• Moppy

hej mindre. härligt att vara tillbaka. känner mig faktiskt riktigt positiv till hela barnfabriken, vilket jag inte gjort på ett tag. tänk vad lite semester kan göra susen ;)

vi som inte plussat i tråden får hålla ihop, känns som vi blir färre och färre.... ;) (vilket givetvis är positivt förståss)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???