• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Finemang Muggles!!!!! :)

Superbra att du fixat listan! :)

Hoppas det går bra med tvätten också.
    Jag käkar dina bisovon nu, men eftersom jag inte sett röken av någon ÄL än så vete fan hur det ska gå denna månaden???

Jaja vi får väl se.

• sweetstreet

OM det var som FruLLan sa att jag kanske haft ÄL redan innan jag började kolla med sticka den här gången så har vi totalmissat ÄLen tror jag. För då var det ju fortfarande nästan jultomtedags i brallorna. För jag började kolla dag 12 och oftast håller min mens på i runt en vecka eller så. Hm....

• sweetstreet

September!
    Jag tror ingen här inne tar illa vid sig fö att du var lite avis på plussarna. Jag menar, vem är inte det?!?!?!?!?!????? :o

Och alla som plussat har ju själva varit i den situationen så de vet ju hur det känns.
    Så du behöver inte oroa dig!! :)

• sweetstreet

Vill även passa på att skicka lite fler kramar till Snartis!
    Hoppas nu att du kan ta det lugnt och inte stressa upp dig för mycket! Även om jag förstår att det måste var jättesvårt att inte oroa sig.

• sweetstreet

Förresten tjejer en annan fråga:

Var fasen är MOPPY???????????????

Känns som en eeeeevighet sedan jag såg henne i tråden. Är hon bortrest??
    Eller har jag bara lyckats missa henne för att det skrivs så ofantligt mycket i tråden?

MOPPY HAAAALLLÅÅÅÅÅ!!!!!
    Om du är där ute kanske du kan titta hit och ge tt litet livstecken ifrån dig???? :)

• Storasystern

Shit, girls vad ni skriver!!! Jag hinner inte med!!! Jag är ledig en vecka till (lyx, jag vet, men lite kompensation för brist på ledighet i Japan!)

Snartis, jag hoppas verkligen att det ordnar upp sig. Det låter inte alls kul det där!! Håller en massa tummar för dig!

Frullan, jag önskar att jag också kunde beställa en resa som man inte bör vara gravid på, det verkar vara det bästa tricket! Då kommer plusset som ett brev på posten... ;)
    Vi prickade dagen före böj och dagen efter böj, men sen var det lite celibat ett par dagar. I teorin skulle det kunna funka, men det känns inte så... :(
    Nästa ÄL är ju inte förrän i mitten av februari... :( :( :(

Sweet, min ÄL kom inte tidigare för att jag åt RR, prickade förväntad dag eller kanske dagen innan! Kanske din är lite sen bara??? Hur många dagar sen är den?

• sweetstreet

Tja, den kan var lite sen gssar jag. Den böjen borde kommit igår eller i förrgår. Ska testa idag också Kanske kommer den idag?
    Men jag blev orolig bara för att
    1) jag är allämnt jädrigt nojjig nu beträffande detta med barnverkstan...
    2) Jag trodde ÄLen skulle komma tidigare när man knaprade rr (så jag blev rädd att jag missat den)

Men vi får se som sagt.

Ang ert 6-ande så kan det ju som sagt mycket väl ha blivit något denna gången!!!!! Hoppas o håller tummar! :)

• skoter

Hej Allihopa!! Hängde här en hel del inför vårt bröllop den 24 mars 06. Har en dotter på 4,5 år. Nu börjar det verkligen bli dax för en 2:a!! Min fråga till er är om ngn här tagit ut en spiral? Jag är livrädd för det, har nämligen hört att det ska göra VÄLDIGT ont :( Är även rädd för att vara gravid igen...9 månaders spya...usch... nåväl inte meningen att låta så possitiv :) Kul tråd! Hoppas det är ok att hoppa in på ett hörn...

• sweetstreet

Hejsan Skoter!

Kul att du vill hänga med oss! :)
    Har ingen erfarenhet av spiral men det finns säkert någon som vet något!

• pirr!

Nu har jag äntligen hunnit ikapp med läsningen.
    GRATTIS FRULLAN!! Allt är redan sagt, men det är härligt att se att gravid gruppen växer och icke-gravidgruppen minskar på listan. Så ska det fortsätta!!

Vi kör på trots att jag ej fått tag på min läkare på neurologen än. Har testat med ÄL-stickor (för första gången) i fem dagar nu men ingen böj i sikte.. Mega-aladåben kom dock i lördags. Skumt.
    Sweet- har du hittat din böj än?

En liten ÄL-stick-undran nu till alla som är vana. Stort problem för mig detta med inte kissat på fyra timmar. Vaknar alltid vid femtiden och är jättekissnödig, men för groggy för att testa. När jag sen går upp är det ju för tidigt att testa eftersom det ej gått 4 timmar än..

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???