• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Ja, de får fylla i själva, håller med Mindre!

• Nasse7

Snyft... jag vet att jag inte är inne och skriver så ofta, men får inte jag en rad?

• Bröllopstokiig

Du får ursäkta Nasse7, men det kändes som om du inte är "en av oss" som är inne och babblar, du har inte skrivit på så länge så jag trodde inte ens att du var kvar! Men klart att du får vara med på listan, om det känns viktigt för dig, du kan ju fylla i och kopiera om den själv!
    Sorry....

• Nasse7

Hinner inte gå in så ofta så jag brukar missa några hundra inlägg, men jag är allt med på ett hörn.... :)

• nu är jag fruL

cicci förresten
    vilken BM har du valt?
    tänkte kolla runt lite i helgen, men tips är alltid bra.

På nåt sätt känss det fortfarande helt overkligt att jag är gravid. Därför fattar jag inte att jag ska kolla BM osv...

• Bröllopstokiig

Frullan; jag har valt MamaMia, de finns både på Östermalm (där går jag) och även på Söder. De har jätte bra rykte! Sen finns barnmoskorna i Gamla Stan, som har förtur om man vill föda på BB Stockholm, som ska vara lite "finare".
    www.mamamia.se/

• nu är jag fruL

mamma mia har jag också hört gott om. Gjorde du ditt VUL hos dom?

Jag skulle nog under normala omständigheter inte gjort VUL. Men eftersom vi ska till afrika så känns det angeläget att kolla upp att allt är okej innan man åker så att man inte får blödningar eller komplikationer när man är där ute på savannnen.

sen vill jagf kolla igen när jag kommer tillbaka att allt fortfarande är okej.

• _koko_

Fast ljuvlig är utan frågetecken... :) Kände mig lite schizo ett ögonblick och undrade hur mitt förra nick kunnat bli på smällen?!!

Tack för att ni uppdaterat listan, jag har följt det och mitt excelark är nu lika uppdaterat! :)
    Har nämligen fått min dator lagad nu, så jag kommer åt filen igen, hurra!!! :)

(att jag kommer åt mina jobbdokument känns inte alls lika relevant :D)

• nu är jag fruL

ha ha ha
    kokos
    vad sa data supporten på ditt jobb
    eller fixade du den privat????

• Bröllopstokiig

Koko, ha ha, du får gärna fixa till lite!

Frullan, jag gjorde vul hos mamamia innan juloch behövde inte betala för det. Mina tidigare vul har jag gjort på ultra gyn vid odenplan, 260 :- per gång.

Jag rekommenderar dem!
    Sen tyckte jag att det var bra att ta ngt som ligger när "hemmet" eftersom man ska vanka dit ganska regelbundet i slutet. Jag valde mellan dem och BM i gamla stan, men insåg att att det är för meckigt att åka dit...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???