• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Just det Mindre, du har en poäng, jag ska ta o kolla det med en gång!

• Bröllopstokiig

Jag hittade absolut ingen information ag detta, märkligt, jag får rådfråga med någon som har varit mammaledig sen...

• Bröllopstokiig

Tack Vickan, jag var precis inne på den sidan och sen en annan där det stod att man bedömmer själv när det är dags att avfyra bomben så att säga!

• Liten med Mindre

Hittade detta:

www.ptk.se/upload/Material/pdf/F%C3%B6r%C3%A4ldarledighetslagen_handledning_2006.pdf

Enligt lag ska du anmäla minst 2 månader innan ledighetens början. Kollektivavtal kan avtala annat.

• Liten med Mindre

Föräldraledighetslagen alltså.

Finns en lag för varje tillfälle...

• nu är jag fruL

cicci: ha ha ha
    jag går också omkring och släpper giftgaser. men jag är mer "van" eftersom jag tidigare haft såna besvär emd laktosen. men min mage har också bubblat och fisit som attan.

bara 2 månader innan
    men då borde ju chefen ha sett något vid det laget kan man tycka.

• _koko_

*vink vink*
    Kikar in och säger hej... Hoppas ni har saknat mig. ;)

Har en massa att göra på jobbet idag, åsså är jag trött och har inte ätit frukost... Slarvmaja!!!

Ni har skrivit så mycket att jag inte hinner kommentera, men jag läser allt och känner som vanligt med er som mensen kommer för. Har själv fått en blödning idag, men det är tydligen normalt. Kroppen "rensar ut sig". Trist dock, jag hade ju sett fram emot ett halvår utan mens...

Hur blir det i helgen egentligen, kan ni på fredag eftermiddag/kväll då om inte fruLlan kan på lördag?

• nu är jag fruL

hejsan kokosflingan
    Du är alltid saknad
    jag har mailat dig förresten

jag kommer inte tillbaka till stockhom förräns 18,30 på fredag. I min värld existerar inga halvdagar...
    så den kvällen är nog körd för min del. Söndag skulle passa bättre MEN jag måste kolla med maken först. Vi har ju en hel del som vi ska fixa innan resan och så har vi svurit på att skicka tackkorten i helgen. Pinsamt över ett halvår efter. men såna är vi

men jag återkommer jag VILL ju verkligen träffa er och hinka.... öhhhhhh....alkoholfri öl????

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???