Ojojoj, här händer det ju massssssor på tråden. Var första dagen på jobbet idag och har maängder att göra så jag har inte hunnit kolla in här men nu har jag äntligen läst ikapp!
Jag gör som Nenne och tttttuuuuuuuuuuutiiiiituuuuutar med krulltrumpterna och slänger gnisterkonfetti!!!!!!!! För FruLLans plus!!!!!! :D :D :D :D :D Wow! jag fick verkligen tårar i ögonen jag med och liksom bara rös i hela kroppen när jag läte! SUUUUPERGRAAAATTTTTIS FuLLis!!!!!!!!!!!!!
Sedan blev det ju tårar igen i ögonen när jag läste om dig Snartis! Men jag håller också tummarna för att du kommer att bli bra och att Kick´n mår nra där bakom myomet!! Tusen och åter tusen varma kramar till dig och till Kick´n!!!!!!!!
Och till Mindre, Frejis och andra som fått eller misstänker att tanten är på gång så vill jag ge tröstekramar! Jag vet själv såväl hur det känns. Senaste gången blev jag verkligen riktigt deppig.
Och denna månaden är superkonstig för jag borde ha ÄL nu mene ingen böj så långt ögat kan se. Jävligt mysko! För jag tycker minsann att jag varit sådär k*t som jag brukar bli under de där äggiga dagarna. Men tydligen verkar inte det där KH hormonet riktigt fixa till någon böj. Hm? Kanske lossar man inga ägg denna månaden då???? :(
Jaja, fortsätter väl de gymnastiska övningar veckan ut, men sedan vet jag inte om vi orkar så här frekvent mer.
Har försökt varannandag nu men till o med detta kan kännas lite "rutin".