• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

bajs!

trots dubbdäck på cykeln har jag ramlat av. Fick mensvärk inatt och imorse sprutlackerade jag Gustavsbergsporslinet med tomtar. Fast jag visste det och det göööör int så mycket eftersom ... ah jag har ingen bra anledning. Men ändå. min söta karl sa att det vore helt typiskt om den där klutten dyker upp nästa gång. ??????? Eller aladåben eller vad du kallar det. *pling* AAAh jaja DEN!

• Liten med Mindre

Äsch Nenne, så trist. Jag lovar att göra dig sällskap i diket till helgen. Bara ligg kvar så att jag hittar dig på nästa varv. Tar ett varv till med små droppar innan jag dråsar av cykeln jag med.

Där har vi väl en fördel av att cykla i uppförsbacke då - det går inte så fort att det blir annan blodutgjutelse vid fallet.

Men nästa gång ska jag banne mig låta bli att hissa segel efter ÄL också, för fallet när dropparna kom gjorde attans så ont då.

• Liten med Mindre

Heja Frejis! Fortsätt pappersmuffa. Det kanske fungerar trots allt!

Eller - vad sa gyn? *lite orolig*

• mugglesfan

Skönt att tråden fylls av lite aktivt cyklande damer igen!!! Gött å höra er noja över aladåber och annat!

Sweet: jag har för mig att några här har fått sin ÄL senare än vanligt (FruLlan bla?) pga RR, så ge inte upp!

Page: Kul att du är tillbaka! Jag har saknat dig här. Jag kan också säga att jag kände mindre av ÄL den månaden jag åt Bisolvon, var nästan säker på att jag inte hade ÄL alls (testade inte med stickor den gången). Mindre flytningar och mindre ont i äggisarna. Men tydligen fanns där ett ägg iaf!

Nu måste jag på möte fram till 12!

• Liten med Mindre

Längst ned på sidan nedan hittade jag en söt lite dagbok om att vänta barn, och den första tiden efter förlossningen. Lite kul att läsa.

netdoktor.passagen.se/default.ns&intCategoryID=170

• Lapinette

Själv försökte jag avstyra en sexgalen man i natt då jag vill följa min gynekologs rekommendationer om varannan natt. Omöjligt då mannen är så het varje gång jag har ÄL nuförtiden. Det är precis som han kan lukta sig till det?!... är han en hund?

• Liten med Mindre

Du utsöndrar väl några upptändande freomoner Lapinette. :) Jag skulle strunta i varannan dag ifall det kändes "bra/kul" att roa sig oftare. ;)

• Bröllopstokiig

Halloj i tråden!

Kul att höra från dig Frejis! Hoppas att du fick tid på gyn eller iallafall tag i dem.

Någon undrade om Rosenrot, jag åt det från mensens första dag och slutade dagens efter full böjj på ÄL testet. Så fram till ÄL. Bisolvon likaså, 3 st om dagen fram till ÄL.
    Bisolvon gör ju att flytningarna blir mer rinniga, eftersom det är slemlösande = simmarna simmar bättre
    RR åt jag starkdos av, 4 st om dagen, 2 morgon o 2 kväll. Jag kände till motsats till andra här i tråden verkligen av min ÄL och min ÄL kom ett par dagar tidigare än vad den brukar!
    Jag tror stenhårt på detta! Bisolvon vet jag att det finns medicinska fakta om, att det funkar, mankan bara googla på Bisolvonmetoden, finns till och med något som heter så! Så jag rekommenderar Izzie eller vem det nu var att köra med detta. Jag har fler som har lyckats med detta i umgängeskretsen!

Annars sitter Cicci och letar resor till Frankrike nu, så dyrt bara när jag vill åka. Min svägerska har öppna restaurang i där, så vi ska ner och hälsa på.
    Dubai över påsken, he he he, så nice att åka dit! Bosten ska jag med hinna med innan min kompis flyttar hem till Sverige igen i maj, så det blir ett hiskligt farande för Pick'n och mig

Jag brunschar gärna i helgen. Jag röstar på Mornington igen! På Nybrogatan där vi var förra gången! Vad sägs tjejer??

• nu är jag fruL

morrn morrn tjejer

Hur står det till.
    Själv är jag så övertrött att jag nästan är lite deppig

vaknade halv 4 i morse och kunde inte somna om trots en sen kväll. Inte kul. Helt snurrig av trötthet.

Angående RR så kom min ÄL TIDIGARE och inte senare av den. Båda månaderna jag åt RR som kom böjen tidigare. och inte senare som jag såg att någon hade trott.

Apropå brunch så vore det HYSTERISKT kul...MEN jag vet inte om jag hinner ¨på lördag. Maken har en låååång lista på prylar som vi tydligen skulle fixa på lördag---suck--- men jag ska se om jag kan få permis

nu ska jag försöka läsa vad ni skrivit

puss på er

• nu är jag fruL

just det
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ Nenne
    Inte mens INTE INTE INTE

jag trodde vi var övverens om det ...

stackars, lider med dig, vet som sagt hur ONT dte gör

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???