• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

visst kan det vara skillnad på vartifrån oljan kommer
    jag köper mina på apoteket det känns säkrare om det kommer därifrån

• nu är jag fruL

alltså oljan kommer ju inte från apoteket utan fisk...

äsch vad allt blir snurrigt idag. det är nog bäst att jag åker till stallet nu...

• Lapinette

Har ÄL just nu och i natt provade vi knepet med att komma samtidigt. Trots en otroligt lång resa från Frankrike och att vi kom i säng strax efter 01.00 så var det inte något hinder. Vi försöker åtminstone fast jag sagt att denna gång tar jag det absolut med en nypa salt (äter varken bisolvon eller rosenrot denna gång)...åker ju till SA om dryga 3 veckor och vill så gärna prova viner.

Fast enligt spådomen ska jag inte bli gravid riktigt än...om den lilla ska komma i slutet av året.

• viktualia

fniss fruLlan - där kanske du gav mig tips på vad jag ska hitta på för mat till på torsdag.. *fnitter*

vad sägs om gluten- och laktosfri laxtjohejsan med järnrika grönsaker?!?

*smygläsarVickan beger sig hem efter första arbetsdagen på jobbet 2007.... INTE mycket vettigt blev gjort... BT var ju en vansinnigt händelserikt ställe idag...*

• mugglesfan

Aha: då håller vi tummarna för nenne och mindre!

Japp, jag tror också på Omega3. I programmet jag såg redovisades ny forskning och de sa tom att det var bättre att faktiskt äta tex insjöfisk för att få i sig Omega3, än att undvika det pga gifterna. Men om man är riktigt smart så tar man ju givetvis tabletter (el lax från västkusten/Norge exempelvis) istället Jag försöker tänka på att äta lax flera ggr i veckan - jag gillar ju fisk så det är inga problem för mig. Omega3 ska hjälpa för att utveckla hjärnan och dessutom motverka depression. Ngt för alla ev BIMare att testa?!

• Lapinette

Mindre - du är inte ensam om att vara konstant vrålhungrig. Sitter nu och äter en knäckemacka och dricker te då äpplet hjälpte föga. Innan lunch höll jag på att avlida av hunger...har ätit konstant under ledigheten men har dock tränat ett par gånger (spinning). Skulle vilja gå ikväll men då natten blev sen så har jag gett mig ledigt idag. Imorgon kör vi igång igen! P.S. vart tränar/har du dina pass?

• nu är jag fruL

lter toppen vickan
    nersköjt med allsköns alkofria drycker

bra jobbat lapinette
    jag kan sä'ga att jag och maken INTE kom samtidigt. Det var inte ala gånger jag kom alls...orkade bara inte...

s nu vet ni precis hur oromatiskt det varit för FruLlan

• Lapinette

Sorry, hänger inte riktigt med i ert Omega3 snack. Är totalt urdålig gällande piller...hatar att ta dem (förutom mina p-piller som jag saknar sååå).

• mugglesfan

Lapinette: nu viskar jag jättetyst "även om det tar denna gång så kan du lugnt prova viner om 3 veckor" men säg inget så tanten hör! (fan vad internt det här börjar bli! )

• mugglesfan

Lapinette: äsch, det tar utan piller också! Så oroa dig inte... Det är bara vi kontrollnarkomaner som tror att vi kan påverka med våra piller

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???