• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • ljuvlig

TACK snälla ni!! Jag ska ringa och skriva in mig i morron, då får vi se vad de säger. Men det känns lugnare nu....Man vill ju vara med från första början liksom

Frullan; jag är verkligen jätteglad för din skull, det känns lite extra roligt eftersom du var lite orolig också Det är väl det att om man kämpar lite extra brukar det till slut ge resultat!!!

• Bröllopstokiig

Start september: Ha hahahaaha fan att jag inte har tänkt på det!?!?! va? det borde jag ju gjort, sen skulle jag tagit pengarna och bjudit alla i tråden på ngt särskillt

• _koko_

Jag kan den här helgen! Vi har halvdag på fredag, så från fredag lunch och hela helgen passar mig. :)
    Skönt att ha en obokad helg!!!

Snartis - tänker på dig hela tiden, vilken berg-och-dalbana det varit idag!!!

• Bröllopstokiig

Men koko, frullan och snartis, kan vi inte köra på lördag då, en brunch, eller vad sägs? Jag kan fredag med! Jag vill jätte gärna ses! Mindre kunde du denna helgen!?
    Alla är så klart välkomna som kan!

• Liten med Mindre

Kanske kan jag på lördag. Får kolla kalendern och framför allt maken. Håll mig uppdaterad på tid och plats bara.

• FruSofia
    GRATTIS FRU L!!!!!! Verkligen skitskoj att du har plussat!!
  • Liten med Mindre

*muttar lite*

Är ju hungrig precis hela tiden. Önskar såå att det gick att förklara med en graviditet. Eller i alla fall mycket träning.

Nu känner jag mig bara lat och glupsk. :( (Har tränat 1 gång på 2 veckor, bara gått korta promenader och ätit mat och godis däremellan.) Och ändå är jag hungrig!

Har redan hunnit med ett mellis en lunch, och är hungrig igen. Hur sjutton ska det gå om jag faktist blir gravid??

*gnäll gnäll*

• Liten med Mindre

Kom på ett till falsk-symptom förresten. Höll på att gå åt av utmattning på spinningen i lördags. Blev jätteglad av det, tills jag kom ut och hittade de första röda dropparna.

Därmed var jag ju bara i dålig form också...

Förresten läste jag några sidor tillbaks om en smygläsare som rekommenderade orgasm när simmarna hade hittat in. Funkar utmärkt att få till med små leksaker (eller stora beroende på preferenser), om inte tajmingen är bra i övrigt. ;)

• Blivande fru G

Vill bara gratta alla er som äntligen fått era pluss.
    För er som fortfarande väntar, häng kvar!

från en som smygläst från första början

• nu är jag fruL

fru Sofia
    TACK

mindre gumman lilla... inte kul att deppa, men jag kan haka på...känner mig orolig för snartis och ledsen för kokos situation och ledsen för alla som får mens.

usch...

mindre. hmmmmm dålig kondition..... inte tränat...pratar vi om mig eller. herregud du har i allfall gått korta promenader...jag har knappt varit utanför dörren utan BARA ätit. Inte tränat alls. Men det gör jag ju aldrig, men inte ridigt på 2 veckor... ska ändra det i kväll.

Kilona har kommit för att stanna...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???