• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

men halååååååååååååååå
    snartis

vad är det som hä'nt!!!!!!!!!!!!!
    shiiiiit nu fick jag panik

har du blött?????
    När började det???
    Hur länge???
    vad är myom?????

men guuud hjärtat!!!!!!
    ihhh nu blev jag skakis hur mår du gumman!!!!

• TomKat

Hej alla - vill bara skriva och berätta att jag igår, helt efter att jag tappat hoppet, fick plus på gravtestet!Jippiii!

Beräknad förlossning 10 september och bröllopet är planerat till sjunde juli - kan man verkligen gifta sig när man är så långt gången? Orkar man det? Har inga barn sen tidigare så vet inte alls hur det är...

• mugglesfan

Neeeeeeeeeeej Snartis! Gud, vad läskigt! Hoppas hoppas att barnet lever. Jag undrar också, vad är myom? En blödning? En utväxt? Kan de ta bort det utan att skada barnet?

• Lapinette

Här har man haft problem med datorn (och har det fortfarande) och så händer det en massa här inne.

Först ett STORT GRATTIS till Frullan som har plussat! Tänka sig att det lönade sig att åka hem för att få till det!!! Underbart! Alla tips är som vanligt välkomna!

Snartis - stackare! Håller tummarna att det inte är någon fara men jag förstår verkligen din oro. STOR KRAM

• Liten med Mindre

Men, Snartså - så skulle det ju inte vara. :( *blir tårögd igen, av ny anledning*

Skickar massor med kramar! Och klämmer åt om tummarna för tur. De börjar bli rätt härdade.

Hoppas att de får ordning på er - dig och kick'n.

• Meddelande borttaget
  • Jessie76

Snartis älskade du! Fan va jobbigt! Varför får man vänta så länge tro?
    Huvva..... Håller alla tummar å tår för dig vännen

• Bröllopstokiig

Fy vad trist Snartis! Men efter att ha läst på vårdguiden så verkar det som man kan gå igenom en graviditet och förlossning utan problem, så nu håller vi alla tummar och tår för dig!

Jag vill jätte gärna ses!!!!!!!!!!!
    Så snart som möjligt! Jag kan nästa helg, den som kommer alltså, kommande ska jag ha fest hemma så det krävs lite planering under lördagen och fix hemma. Men annats kan jag när som helst!
    Jag röstar för brunch om det bli till helgen Såååå sugen på apelsinjuice oc våfflor!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???