• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

SHIT, FruLlan!!! När du skrev att du hade bim på nyårsafton vågade jag inte fråga mer... Tänkte att det var dumt att strö salt i såren om det inte blev nåt... Samtidigt som jag undrade, eftersom du inte sa nåt om mens... :)
    FAN, vad glad jag blir!!! Det känns heeelt overkligt!!!! :) :) :)
    Går det att beskriva hur det kändes när du såg plusset???

Jag som hade tänkt att vi skulle ses på söder och hinka öl snart... Nåja, du får väl dricka lättöl då, hahaha...

Min skitdator har pajjat, så jag kommer inte åt listan just nu!

Ååååååh, gissa om det känns surt att behöva ta klimakteriesprutor i 3-5 månader till nu, jag vill OCKSÅ plussa!!! Dessa månader kändes inte så långa förut, men idag ser jag knappt horisonten.
    Men men, jag ska inte sura, idag är det FRULLANS dag!!! :p :p :p

• start september

Mindre, tror också på att du kan fortsätta dricka vin fram till plusset.

Möjligen borde maken avhålla sig kring ÄL, men jag vill inte riktigt stressa upp honom på det viset. Hmm svårt. Fast det borde vara skillnad på något glas vin och en rejäl bläcka.

• Bröllopstokiig

Måste bara tillägga ag VIN, att det är medicinskt bevisat att det är lättare att bli gravid om man inte dicker mellan Mensen och nästa ÄL. (jag drack inte på 11 dagar, sen tog det).
    Men efter ÄL så har det kanske inte lika stor betydelse!

• Bröllopstokiig

Min man drack inte heller denna tidpunkten! Ska tilläggas

• Bröllopstokiig

Frullan! Om du hade mensens första dag den 2 december, så har du beräknad förlossning den 8 september, en lördag, ganska precis 7 veckor efter att Pick'n är född, fan vad häftigt!

Grattis igen, nu ska jag iväg på lunch men längtar efter att läsa din story när jag är tillbaka!

KRAM

• nu är jag fruL

Först en fråga
    jag har haft en 10 dagars fylla nu... tror ni det kan ha vari9t skadligt för lille Boris. Ska jag oroa mig att han kommer ut utan armar eller ben

kokos:
    Jag vill ÄNDÅ gå ut med dig!!!!!!!!!!!!!! som sagt lättöl!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ohhhhh gumman jag vuill sess!!!!!!

• nenne78

yeeeii! FRULLAN!! Jag VIIISSTTEEE det!!!! HAHAHA!! Eftersom det varit tyst ett tag och du inte matade oss med röda arga gubbar när du var tillbaka och du hade ju som sagt BIM före mig... WEEEEEHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• _koko_

Om du måste välja tycker jag du ska oroa dig för utan armar. :D

Nej nej, var bara lugn - vi vet ju vid det här laget att det MÅSTE till minst en rejäl fylla precis innan bim för att det ska ta!!

Puss puss, lunchtajm!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???