• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

TACK
    jag blir nästan generad ni är för söta

mindre:
    Usch gumman
    jag vet precis hur det känns att alla andra plussar och man sietter där med menseländet. Jag LIDER med dig !!!!!! tro inget annat.
    Jag vet inte riktigt vad jag ska säga för jag vet hur jobbit det är. MEN om det kan vara någon tröst så kommer jag cykla brevid dig och övervaka din cykeltur mot plusset. Tro inget annat! vi ska se till att du cyklar över mållinjen.

Okej rapport om ställningar, se*xfrekvens och symptom kommer.
    måste bara äta först!

puss på er alla

• mugglesfan

Mindre: jag vet - det känns så förbaskat tungt när man inne i menshelvetet, det är ju så långt kvar till ÄL och plus... Men kom igen och ös ur dig här - vi ska putta dig uppför backen!

• start september

Mindre, känner väldigt med dig. Uppförsbacke är namnet. Du är INTE ensam kvar iallafall, vi är många som kämpar med dig.

• Liten med Mindre

Tack sötnosar!

Har vidarebefordrat Ciccis utläggning om gulekroppar, vin och ost till maken så att han sansar sig. Det är sååå oerhört trist att bara dricka vatten till maten om jag inte får dricka vin.

Njuter i alla fall av att jag tack vare de röda dropparna fick god röd dricka i glaset på nyår. (Trots att mannen såg väldigt förmanande ut.) Kan jag sukta någon av er med fripassagerare med lite Barolo eller Moët & Chandon? ;)

• BrudSommar2006

FruL, det här var ju helt fantastiskt!!!! Vilken nyhet!!! Grattis, grattis!!! Ingen förtjänar det mer än du men nu väntar jag också på berättelse...

• Liten med Mindre

Ja, Start September, vi är ju några stycken som ihärdigt trampar på i uppförslutet.

Om inte annat lär vi få otroligt vältränade rumpor och ben - till nytta för andra aktiviteter. ;)

• Storasystern

Grattis Frullan!!! Hurra!!! Det var på tiden! :) :) :)
    Vi vill höra alla detaljer! ;)

Blev inga simmare igår hos oss, trots ihärdiga påhejningar från mig.... Så det blir nog inget den här gången heller... *deppig*
    Mindre, jag lider med dig, det är så förbannat trist! :( :(

• Bröllopstokiig

Moet drack jag på nyår, dessvärre bara 4 munnar, men hellre det än inget. Sååå nice att bara få smaka lite!
    Muggles, jag drack med vitt alkoholfritt till nyår, fy fan vad äckligt det är. Jag har en rödvinsflaska hemma med, den kanske smakar saft i af, och inte så illa!

Jag tycker allt luktar illa nu för tiden och kissar jämt, någon som känner igen sig?
    Tycker min man luktar jätte illa, håller andan när han ska pussa mig, särskillt efter att han har druckit vin eller liknande, hemskt att känna så, men kan inte rå för det!

Mindre, ja det var väl ett bra inlägg, min man läser 2 böcker om detta ämne nu o han har till och med läst där att man inte ska vara så hysterisk. Sen gick vi igår in på en engelsk hemsida ag graviditet och där rekommenderade LÄKARNA max 2-3 glas vin i veckan. så vi i Sverige är nog extra nojjiga. Inte för att jag ska dricka för att de gör det i andra länder, men det hjälper till att fatta att såååååååå farligt är det inte.
    Svärmor berättade att hon både drack o rökte (!!!) när hon väntade maken och han är ju helt normal Tror jag.....

• mugglesfan

Äsch, försökte kolla i listan vilket försök du är på Mindre, men enda stället där jag vet ung var listan ligger är i början av tråden (sid 2) och där är inte det uppdaterat (vilket försök du är på alltså).

Jag tycker nog att du kan dricka vin. Vi drack en hel del from ÄL och till plusset iom att vi var på bröllopsresa. Och jag drack även ons, tors, fre, lör (måndag fick jag plus)... Men visst, det kan ju tydligen påverka framförallt simmarna tror jag (det var någon som hade en teori att simmarna blir fulla och simmar lite krokigare och inte hittar lika bra ). Så i så fall kan väl din man avhålla sig, det räcker väl?! Dessutom måste ju du köra när du väl plussat så det är väl lika bra att han kör nu innan du plussat så att det blir rättvist? Så fortsätt du med vin...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???