Moet drack jag på nyår, dessvärre bara 4 munnar, men hellre det än inget. Sååå nice att bara få smaka lite!
Muggles, jag drack med vitt alkoholfritt till nyår, fy fan vad äckligt det är. Jag har en rödvinsflaska hemma med, den kanske smakar saft i af, och inte så illa!
Jag tycker allt luktar illa nu för tiden och kissar jämt, någon som känner igen sig?
Tycker min man luktar jätte illa, håller andan när han ska pussa mig, särskillt efter att han har druckit vin eller liknande, hemskt att känna så, men kan inte rå för det!
Mindre, ja det var väl ett bra inlägg, min man läser 2 böcker om detta ämne nu o han har till och med läst där att man inte ska vara så hysterisk. Sen gick vi igår in på en engelsk hemsida ag graviditet och där rekommenderade LÄKARNA max 2-3 glas vin i veckan. så vi i Sverige är nog extra nojjiga. Inte för att jag ska dricka för att de gör det i andra länder, men det hjälper till att fatta att såååååååå farligt är det inte.
Svärmor berättade att hon både drack o rökte (!!!) när hon väntade maken och han är ju helt normal
Tror jag.....