• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

hmmmm mitt inlägg om aladåben kanske är lite konstigt
    men jag är på sid 727 i ikaläsningen och där jagar nenne en borttappad aladåb....
    fattarni

HEEEEEEEEEEJ mindre pluttan

• nenne78

för det är ju ingen idé att ha byxor på sig, då får ju ingen spana in tjottafräsen.

• nu är jag fruL

är det håren på benen du menar då nenne

eller är det annat hår som står rakt ut

• nenne78

aaah den som ändå fick återse sin aladåb. Bara för att vi inte ska juffsa runt ÄL (med flit ) nästa gång så kommer den väl att trilla ut likt en enkrona i en parkeringsautomat som inte tar mindre valuta än 5 spänn.

• nu är jag fruL

precis nenne
    gör som brittan och låt folk få sig in glimt av tjottisen....

hmmm hon verkar ju vara fertil som sjutton...kanske ett tips att vara som brittan...

• Meddelande borttaget
  • nenne78

fan jag fastnade i fildret. vad fan skrev jag?

• nenne78

jojust ja, jag skrev nåt om att de håren Du menade, fruLlan, hade jag inte en tanke på. HAHA! Min man kallar den för Toffsen, eftersom jag inte har lockigt som alla andra utan allt är samlat som en ful jävla k*ta (det var ået i mitten som satte dit mig). HOHOHOOOO!!!! Sug på den!

• nu är jag fruL

menar du att vi ska suga på din hårtofs

• nu är jag fruL

shittans
    blev det inte LITE FÖR intimt va

jag menar jag gillar er i tråden skarpt...men tofssugande kan vi vel överlämna åt de respektive va
    okej... deal?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???