• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

näeee fy! *lipar* (sträcker ut tungan, alltså)

• nenne78

det är ju bra när man ska ansa, bara att ta tag i topparna och klippa av. sen kan man spara lockarna i en klippbok och låtsas att det är den första hårlocken från ens barn. Alla gör så!

• nu är jag fruL

ha ha ha
    du är fanimej galen

ha ha ha
    det första jag ska göra när jag kommer hem är att slänga hårtofsen i barnalbumet. Om den enligt nennes teori härstammar från morsan... ja då ryker den

• nu är jag fruL

hmmm är det bara mindre och nenne som härjar runt här idag?
    vart är resten????

cicci: hallååååååå jag har en sak jag vill säga dig
    hallåååååå

snartis....rapar du något nuförtiden

kokos mitt lille hjärtegryn du är extra saknad! Jag blev så otroligt glad över ditt mess. Puss på hela dig

muggles, syrran, lapinette, jessie, sweetan...ja faan jag orkar inte räkna upp alla
    men HALÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå

• Bröllopstokiig

HALLÅÅÅÅÅ jag är här!!!!!

Har du plussat nu Frullan??????????? Jag har kollat efter dig under julhelgen!

Bisolvon, jag åt som de rekommenderade på oaketet, 3 om dagen!
    Sen dubbeldos RR, jag har en sådan unge i magen, en rosenrot och bisolvon bebis! För den som undrade ett par sidor bak.

Nenne: Brunt klägg kan vara väldigt positivt, förra gången hade jag det och denna gången mer bruna trådiga saker, men inte alls så mycket! It aint over som muggles skrev..........

Frullan UPDATE!

• Liten med Mindre

Jag vet inte vad de har för sig. De kanske jobbar? :?

Min föresats var att surfa mindre på BT i år, men det verkar redan misslyckat. Dels för att inte hetsa upp mig så över alla symptom eller osymptom, dels för att satsa lite på jobbet.

Men så kommer jag hit och ingen bryr sig ett skvatt om det jag gör - känns det som. Då är det ju lättare att göra det jag VILL göra.

• nu är jag fruL

hejsan cicci
    MIN GURU!!!!!!!!!!!!!!!

jag vill till att börja med tacka dig för att du sa åt mig att ka hem från hålan när jag fick böj!

Jag mitt plikttrogna arsel hade nog inte fått tummen ur annars utan varit kvar för jobbets skull.
    Så tack för att du sa åt mig att åka hem

För det var kanske den uppoffringen som gjorde det.
    Du har rätt jag har faktiskt fått mitt pluss nu
    HEEEEEEEEEELT otrolitgt
    jag kan inte fatta det.
    Jag har ju för sjutton ENDO jag ska inte kunna bli gravid!!!!!!
    hur gick det till????

jag tror att det var högre makter som belönade vårt flängande fram och tillbaka till hålan. Maken var ju där på se*xresa kvällen innan böj och jag åkte ju hem på böjdagen.

Så tack cicci för ditt råd och för att du talade om vad som var viktigt. och tack alla andra underbara i tråden för att ni stöttar och lyssnad när jag har mått så jääääävla dåligt över mens osv.

TACK ALLA jag hade inte klarat det här utan er !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Liten med Mindre

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå

Ett FruL-plus!

Otroligt skoj och roligt.
    sitter tårögd på jobbet!

• Liten med Mindre

Äsch - måste gå till toan och torka bort lyckotårarna. :D

• Bröllopstokiig

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jag gråter nästan när jag läser, fy fan vad roligt!!!!!!!!!!!! Detta var du så värd, det var din tur nu, och jag tror vi har ett medeltal i tråden nu på 5 försök!!!

STORT GRATTIS GUMMAN!!!!!!!!!!!!!!!

NU SKA VI VARA BARNVAGNSMAFFIA IHOP!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???